Toon posts:

Video in/out Tv in/out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe videokaart kopen maar wat heb ik nu precies nodig als ik van mijn coaxkabel (tv) naar mijn video-in wil op mijn videokaart?

Verwijderd

een kaart met een tv tuner, dan kun je dus tv kijken op je pc. andersom heb je tv-out nodig, maar dat hebben de meeste kaarten wel. (dus om pc beeld op de tv te krijgen)

beetje zoek vraagje?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 00:19
Een coax kabel kun je meestal alleen aansluiten op een tv tuner kaart, op een videokaart met vivo (videoin-video uit) moet je een s-vhs kabel of een tulp stekker(cinch) aansluiten. En die sluit je dan meestal op de tv aan met een scart verloopstuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Emcee op 28-08-2003 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
bijvoorbeeld de ASUS V9560 VideoSuite (http://www.asus.com/products/vga/v9560vs/overview.htm#) deze heeft video-in, maar dan kun je dus geen tv kijken op je pc? dan kun je er alleen een camera bijv. aanhangen.

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

/zoek

Elke all in wonder/tuner kaart will do. Heb je daarnaast ook nog eens zware 3dperformance kaart nodig? Dan kun je beter overwegen een losse tv tuner kaart te kopen met een goede bij de tijd zijnde 3d kaart

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt