Twee keer dezelfde nutteloze reactie...

Pagina: 1
Acties:

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Link

En dan op de bovenste 2 reacties in hetzelfde topic. Exact dezelfde reactie, twee die totaal niet thuishoren op de FP....

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De reacties staan al beiden op de -1 en ik laat ze ook zo staan. Ingrijpen is zo te zien gelukkig nog niet nodig. Ik ga pas mailen en aanpassen als het te erg wordt en dit is nog niet het geval.

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
De reactie's hebben de beoordeling die ze verdienen, een dikke -1. Harder dan dat hoef je deze persoon niet aan te pakken, de reacties zijn op normaal niveau onzichtbaar en het trashen van de reactie's zorgt voor 'gaten' in de geschiedenis.

http://twitter.com/randalpeelen

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vind het best, maar het gaat het me er alleen maar om dat hij het niet nog een keer doet. Het risico is is dat hij net zolang blijft posten totdat hij een antwoord heeft. Dit is overduidelijk iemand die de registratievoorwaarden niet heeft doorgelezen. That's all... :)

edit:
Lees nog maar eens zijn andere reacties na, ook niet echt reacties die aan de algemene reactie "regels" voldoen. Kijk, ik wil geen user afzeiken, of hem (in dit geval) geen ruimte te geven om te kunnen posten, het gaat er alleen maar om dat hij even weet wat hier de regels zijn. Zo goed als al zijn posts tot nu toe waren flames/trolls/overbodige reacties. Zonde toch?

[ Voor 43% gewijzigd door oli4100 op 28-08-2003 18:26 ]