Toon posts:

[Kazaa] Uploads uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey dude's

Ik heb de nieuwste versie van kazaa.
2.5 meen ik en daarbij lukt het me niet om me uploads uit te zetten.
ik wil dat niemand van mij kan uploaden.
is dat mogelijk? vast wel maar hoe.....??

bij die oude versie ging je naar
options-->share --> en dan Uploads uitzetten.

Maar nu zit het anders omdat er bij kazaa programma zit die dat regeld
Dat programma heet Peer Popints Manager.

Dusz heeft iemand idee??

alvast bedankt Grtz Nebka

Verwijderd

je kunt hem wel aanpassen gewoon een 0 intoetsen

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

ow, jij bent er zo 1.... wel alles willen downloaden van iedereen, maar zelf niet mee doen aan kazaa :@

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

0 was toch van dat je dan unlimitid uploads had :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

wel downloaden maar niet uploaden daar heb ik echt de pest aan :r , zo verneuk je ppl 2 ppl
ik vind het ook jammer dat die optie in kazaa zit :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:42:
ik wil dat niemand van mij kan uploaden.
't is offtopic, kay, maar: waarom?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Uitzetten lukt niet meer (en dat is maar goed ook, geen download zonder uploaders).

Wat je wel kan doen is max. 1 persoon tegelijk van je laten downloaden, met maar 24Kbs.
En natuurlijk als iets gedownd is uit de 'my shared folder' halen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
1. gebruik KaZaA Lite K++
2. Sharen!
3. in KaZaA Lite zit die optie wel
4. misschien kun je zelf nog een manier verzinnen (hint: shared folders)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

Resistor schreef op 28 August 2003 @ 17:51:
Uitzetten lukt niet meer (en dat is maar goed ook, geen download zonder uploaders).

Wat je wel kan doen is max. 1 persoon tegelijk van je laten downloaden, met maar 24Kbs.
En natuurlijk als iets gedownd is uit de 'my shared folder' halen.
Ben ik ff blij dat ik KaZaA lite 1.7.2 gebruik.. *D :D

Twitter

Verwijderd

Door GGS_VR6 - Thursday 28 August 2003 17:47

0 was toch van dat je dan unlimitid uploads had

je hebt gelijk ik dacht dat het wel kon. maar je bent een zuinige als je niet shared.
de bedoeling van kazaa is om elkaar te helpen en niet alleen geholpen worden

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik wil ook niet dat mensen van mij gaan downlaoden.. waarom? ik kan hier max 15 kb/s up... we zitten hier met 4 pc's op 1 internetverbdiing.. als er dan ok nog mensen gaan downlaoden van mij dan heb ik compleet geen snelheid meer over en duurt het al wel 20 sec voordat tweakers voor me neus staat.

https://wren.co/join/Devian

• amd187

amd187

Ondertitel

je kan toch een maximum aantal KB/s per user instellen.
kom op zeg, als iedereen zo gaat denken, dan bestaat kazaa niet eens.

Verwijderd

Ik share wel, mp3 etc allemaal best, dat mogen ze nog wel met mn adsl lijntje, maar als ik dan zie dat ze hele speelfilms gaan dl'en met me 16 kb theoretische max upload annuleer ik die altijd even :)

• amd187

amd187

Ondertitel

ja maar zo lang je met kazaa online bent, en je shared mp3, dan ben je toch ook non stop met volle snelheid aan het uploaden :S
je hoeft heus niet te wachten tot die hele film ge-upload is hoor. :?

Verwijderd

Ik share alles dat in my shared folders staat maar ik heb max maar een upload van 8kb dus echt veel schiet je er neit meer op maar als iedereen dat zou doen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

:X ik keek niet goed, ik heb zelf KaZaA K++ 2.4.1, en bij de opties kan je bij 'traffic' disabling sharing of files aanvinken.

• Miki
  • Laatst online: 19:41
Devian schreef op 28 augustus 2003 @ 17:55:
Ik wil ook niet dat mensen van mij gaan downlaoden.. waarom? ik kan hier max 15 kb/s up... we zitten hier met 4 pc's op 1 internetverbdiing.. als er dan ok nog mensen gaan downlaoden van mij dan heb ik compleet geen snelheid meer over en duurt het al wel 20 sec voordat tweakers voor me neus staat.
Zelfde geld voor emule als ik mijn upload vol open heb staan slipt mijn connectie dicht, zet ik um op 10kb dan draait alles als een tierelier. Ik vind het gewoon goed dat je moet uploaden, zoniet dan ben je gewoon een leecher. Wel binnenhalen en niet weggeven, liefst hoop ik dat dit topic dicht gaat. Want zulke tweakers hoeven geen hulp te verwachten! :(

• Devian
amd187 schreef op 28 August 2003 @ 17:56:
je kan toch een maximum aantal KB/s per user instellen.
kom op zeg, als iedereen zo gaat denken, dan bestaat kazaa niet eens.
en als iedereen modem zou hebben zou kazaa ook niet bestaan... kazaa bestaat omdat er mensen zijn met de nodige bandbreedte zodat je kunt downlaoden met 60 + kb/s en niet omdat er mensen zijn met 15 kb/s up maximaal.. zoals ik al zei ik moet het ook nog es delen met wat andere pc's.. er blijft gewoon niks over

• Devian
Miki schreef op 28 August 2003 @ 18:01:
[...]

Zelfde geld voor emule als ik mijn upload vol open heb staan slipt mijn connectie dicht, zet ik um op 10kb dan draait alles als een tierelier. Ik vind het gewoon goed dat je moet uploaden, zoniet dan ben je gewoon een leecher. Wel binnenhalen en niet weggeven, liefst hoop ik dat dit topic dicht gaat. Want zulke tweakers hoeven geen hulp te verwachten! :(
deze tweaker was vroeger elke nacht bezig om alles te uplaoden wat tie maar had naar fxp boards met die snelheid :(

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het sharen op MP3's aanstaan, films begin ik niet aan, want die fik ik op gegeven moment op CD en als er dan iemand die film aan het downloaden is word de file gelocked en kan ik er niets meer mee behalve afspelen... MP3's doe ik met 3KB/s max en 1 user, puur omdat Kazaa permanent aanstaat als me werkbak weer draait... en ik wil toch nog wel wat kunnen downloaden en doen op internet...

bestond er niet een functie zodat je alleen snachts ofzo full bandwidth geeft?

• Miki
Devian schreef op 28 August 2003 @ 18:02:
[...]

en als iedereen modem zou hebben zou kazaa ook niet bestaan... kazaa bestaat omdat er mensen zijn met de nodige bandbreedte zodat je kunt downlaoden met 60 + kb/s en niet omdat er mensen zijn met 15 kb/s up maximaal.. zoals ik al zei ik moet het ook nog es delen met wat andere pc's.. er blijft gewoon niks over
p2p progs zijn voor breedband gebruikers bedoeld. Als je dus een telefoon modem hebt dan moet je maar je zooi kopen, verschil in prijs zal er niet erg niet zijn aangezien je met telefoontikken zit.
Daarnaast zou je ook s'nachts kunnen downloaden, dan hebben die andere computers er ook geen last van.

En nog wat, 15 post heeft deze menneer, blijkbaar nog niet een echte tweaker.

[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 28-08-2003 18:08 ]

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Miki schreef op 28 August 2003 @ 18:01:
[...]

Ik heb zowel K-Lite als eMule, K-lite krijgt 64Kbit en 64Kbit, en dat op een 768/128 ADSL lijn.

Ik share wel, alleen wat zeldzamere bestanden, als je wat van Trabanten wilt downloaden heb ik wel wat.

Verwijderd

ik upload op deze pc ook nooit. Komt omdat ik hier gewoon met een data-limiet zit, en dan scheelt ieder mbtje.. (2 gig.. erhm :( ) dll'en doe ik hier ook zowiezo niet veel, af en toe es een mp3-tje, maar meestal gebeurt dat toch elders :)

• amd187

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 18:15:
ik upload op deze pc ook nooit. Komt omdat ik hier gewoon met een data-limiet zit, en dan scheelt ieder mbtje.. (2 gig.. erhm :( ) dll'en doe ik hier ook zowiezo niet veel, af en toe es een mp3-tje, maar meestal gebeurt dat toch elders :)
dan stap je over op adsl ofzo he ;)
nee maar dat is wel een goede reden op zich, dat was vroeger ook altijd mijn probleem.
zit je bij zeelandnet toevallig? ;)

• Miki
Resistor schreef op 28 August 2003 @ 18:09:
[...]

Ik heb zowel K-Lite als eMule, K-lite krijgt 64Kbit en 64Kbit, en dat op een 768/128 ADSL lijn.

Ik share wel, alleen wat zeldzamere bestanden, als je wat van Trabanten wilt downloaden heb ik wel wat.
Je shared in iedergeval bestanden en met emule upload je wat je download. Dus vind ik het niet zo'n probleem. Emule/Edonkey is met dat betreft goed in elkaar gezet.
Kazaa sharing uitzetten is gewoon een doodsteek voor dit netwerk. Hoe denk men nou dat je die snelle downloads kan krijgen? Van veel mensen die sharen, als ze dit dus niet doen houd het snelle downloaden ook op.

Verwijderd

amd187 schreef op 28 August 2003 @ 18:17:
[...]

nee maar dat is wel een goede reden op zich, dat was vroeger ook altijd mijn probleem.
ja hier is wel adsl :P maarja van solcon :( toch maar es overstappen naar een iets beter abbo'tje.. :P

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Devian schreef op 28 August 2003 @ 18:02:
[...]

Yeah right.. Accepteer gewoon dat je egoistisch bezig bent ipv dit soort suffe uitwegen te zoeken.

Een 60K snelle download haal je ook waneer er 15 mensen hun uplaod op 4k hebben gecapped. Het gaat om het totaal. 10 mensen met 8k levert meer op dan 1 iemand met 64k. Daarnaast is het misschien handig om een gedistribueert systeem op te zetten als je met zijn vieren bent. Ikzelf heb hier thuis 1 mldonkey instalatie die (afhankelijk van het tijdstip en of er iemand thuis zit) 6k tot 14k van de upload krijgt. Iedereen hier in huis kan wat in de queue zetten en iedereen in huis kan ook bij de gesharde bestanden.

'Mijn upload raakt vol' vind ik persoonlijk 1 van de meest trieste excusses. Daar hebben we de limiters voor!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Devian
Janoz schreef op 28 August 2003 @ 18:31:
[...]

Yeah right.. Accepteer gewoon dat je egoistisch bezig bent ipv dit soort suffe uitwegen te zoeken.

Een 60K snelle download haal je ook waneer er 15 mensen hun uplaod op 4k hebben gecapped. Het gaat om het totaal. 10 mensen met 8k levert meer op dan 1 iemand met 64k. Daarnaast is het misschien handig om een gedistribueert systeem op te zetten als je met zijn vieren bent. Ikzelf heb hier thuis 1 mldonkey instalatie die (afhankelijk van het tijdstip en of er iemand thuis zit) 6k tot 14k van de upload krijgt. Iedereen hier in huis kan wat in de queue zetten en iedereen in huis kan ook bij de gesharde bestanden.

'Mijn upload raakt vol' vind ik persoonlijk 1 van de meest trieste excusses. Daar hebben we de limiters voor!
Je bent makkelijk aan het praten.. ik ahd duidelijk gezegd dat ik hier met meerdere pc's zit waar ik niet eens aan mag zitten.. ik heb met moeite zover kunnen krijgen dat ze het uploaden uitzetten met kazaa... ik kan voor mezelf wel een limiter erop zetten maar dat heeft compleet geen nut als er ook nog 2 andere pc's zijn.

Overigens gebruik ik kazaa amper en vind het niet de moeite waard om voor die 2 liedjes in de week druk bezig te zijn zodat mensen van mij kunnen downloaden.

Zoals ik al zei ben ik druk genoeg bezig geweest met ftp's fillen voor fxp boards.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:48:
wel downloaden maar niet uploaden daar heb ik echt de pest aan :r , zo verneuk je ppl 2 ppl
ik vind het ook jammer dat die optie in kazaa zit :/
Omdat er datalimieten zijn. Anders betaal je je bond en blauw. Ik had vroeger kabel van ZeelandNet (monopolie-provider in zeeland). Ik heb nu ADSL van wanadoo en het bevalt me prima! :)
amd187 schreef op 28 August 2003 @ 18:17:
[...]

Hier heb je een ex-gebruiker:

offtopic:

Zelf heb ik gewoon de rekeing laten blokkeren en ze hebben me er zelf afgegooid }) . Ondertussen had ik al 2 maanden ADSL. Ook een Zeelandnet gebruiker (geweest)?

/offtopic

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Het loopt (helaas) uit op een discussie over wel of niet uploaden en tussendoor nog wat offtopic gepraat over providers en datalimieten...

King Nebka: ondanks de discussie over wel nemen maar niet geven; OnTrack gaf hier de oplossing, veel success :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 28-08-2003 19:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.