[Caraudio] versterker kapot? (picz included)

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
ik ben in het bezit van een crunch blackmaxx mxb280 versterker, een bescheiden doch krachtig beessie, maar na een paar maanden goede dienst, vertoonde hij plotsling krakend geluid, en werd hij gloeiend heet, een rammelend 'iets' was de aanleiding om hem open te maken, alwaar ik hetvolgende aantrof... :'(

iemand enig idea wat er hier gebeurt is?

edit:
[tweak-mode on]
>:) zou dit nog te repareren vallen, voor zover ik het kan zien, betreft het maar één condensatortje... >:)
[/tweak-mode off]

[ Voor 31% gewijzigd door OGangstah op 28-08-2003 18:06 ]

Verwijderd

snelle image server....
heb je niet iets snellers want dit gaat niet tof worden met veel mensen erop...

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Iets te gretig geweest met je volumeknop >:)

Nee hoor, geintje.

Ik denk dat je te maken hebt gehad met een aantal slechte chips en condenatoren die momenteel in omloop zijn (ze gaan eerst bol staan, en klappen vervolgens).
Kan je niks aan doen helaas, proberen te repareren of terugbrengen in geval van garantie.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 14:00

Sick Nick

Drop the top!

Rammel inderdaad op andere host, zit nu na 2 minuten wachten te staren naar een reepje van 30 pixels hoog.... Zo kan ik natuurlijk niet zien wat er aan de hand is en of het nog te fixen is.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Sick Nick schreef op 28 August 2003 @ 17:50:
Rammel inderdaad op andere host, zit nu na 2 minuten wachten te staren naar een reepje van 30 pixels hoog.... Zo kan ik natuurlijk niet zien wat er aan de hand is en of het nog te fixen is.
Een opgeblazen/ gelekte elco :Y) voor het geval die pic nog steeds niet te zien is :P :Z

Verwijderd

jezus, stuur die jpegs eens naar mij via de mail (check profile), want ik erger mij toch wel geel hieraan hoor. Regel pixels om de 30 seconden.
Pleur ik ze wel op onze server.

Tijd voor een snellere uplink ben ik bang.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:56 ]

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:56:
jezus, stuur die jpegs eens naar mij via de mail (check profile), want ik erger mij toch wel geel hieraan hoor. Regel pixels om de 30 seconden.
Pleur ik ze wel op onze server.

Tijd voor een snellere uplink ben ik bang.
tis maar een bescheiden huis-tuin-en-keuken server achter een kabelmodem waarmee ik het moet doen, maar zal m je ff mailen...

edit: heb ff de foto off-line gehaald, anders had ik geen upload meer om de foto te mailen ;) :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door OGangstah op 28-08-2003 18:08 ]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:12

BioHazard

*\o/*

Definatly een andere server nodig voor de pic? :X

Edit: ^^ laat maar :) !

[ Voor 22% gewijzigd door BioHazard op 28-08-2003 18:18 ]

Pagina: 1