Toon posts:

onmouseOver geluidje wordt afgespeeld met mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een menu gemaakt met buttons die onmouseOver een wav bestandje afspelen. Werkt allemaal perfect op mijn computer maar op twee andere computers van vrienden wordt het geluidsfragment echt gedownload en dan met mediaspeler afgespeeld. Wat kan ik daar aan doen?

code van dreamweaver:

onMouseOver="
MM_controlSound('play','document.CS1062073759403','menugeluid/BAAH_C.WAV')"

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Geen standaard dreamweaver scripts gebruiken? Gooi een hidden embed in je pagina die je mbv mouseovers triggered.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Wat kan ik daar aan doen?
zoeken naar andere manieren om geluid te embedden; ik heb geen idee hoe dreamweaver het doet, maar blijkbaar niet goed of die vrienden van jou surfen met een andere browser en dan zul je een crossbrowser oplossing moeten zoeken.

Aan die ene regel code van dreamweaver hebben we hier niet zoveel; daarnaast zijn wij geen dw-helpdesk en geef je te weinig informatie over wat je zelf al geprobeerd hebt.
Muziek/geluid op webpagina's wordt ook meestal niet echt op prijs gesteld, dus denk er goed over na of je dit wel echt wilt doen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.