Ik wil een soort van slideshow maken voor een html pagina. Alleen zoals normaal plaatjes getoond worden wil ik dat er htmlpagina's in een iframe geopend worden.
Ik heb het volgende kunnen vinden op hotscripts.com:
function SlideShow(increment){
Ik ben zelf een beetje aan het prusten gegaan, maar aangezien mij javascript kennis niet al te best is kom ik er niet helemaal uit.
Ik krijg nu de melding dat document.img geen object is of een leeg object.
img is nog afkomstig uit het orginele script, ik moet hier dus een vervanger voor hebben, maar wat moet ik gebruiken voor html?
Ik heb het volgende kunnen vinden op hotscripts.com:
function SlideShow(increment){
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| var dir="text";
var limit=5;
if(increment>0 && increment<limit+1 ){
document.img.src=dir+"/"+"vacature"+increment+".htm";
document.forms[0].increment.value=increment
<form method=post>
<input type=hidden name="increment" value="1">
}
<table border="0" align="center">
<tr>
<td colspan="2"><iframe src="text/vacature1.htm" height="415" width="300" frameborder="0" border="0" name="iframe"></iframe>
</td>
</tr>
<tr>
<td >
<input type=button name=prev value="<<" onclick="SlideShow(parseInt(document.forms[0].increment.value)-1);">
</td>
<td align="right" >
<input type=button name=next value=">>" onclick="SlideShow(parseInt(document.forms[0].increment.value)+1);">
</td>
</tr>
</table> |
Ik ben zelf een beetje aan het prusten gegaan, maar aangezien mij javascript kennis niet al te best is kom ik er niet helemaal uit.
Ik krijg nu de melding dat document.img geen object is of een leeg object.
img is nog afkomstig uit het orginele script, ik moet hier dus een vervanger voor hebben, maar wat moet ik gebruiken voor html?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P