Toon posts:

Wat kan er kapot aan een keyboard..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke het keyboard is 4 jaar oud en no-real mark.
gisteren losgekoppeld en op een andere pc gezet en... ( no keyboard)
op alle pc's vervolgens gezet: nope

staat niks per ongeluk ingedrukt of de pootjes van de connector scheef: ook via verloop via USB geen schoege....

het raam uit en een nieuwe of weet iemand iets ( stevig tikken op het buro helpt niet)
Wie ? (graag)
met groet Dante
:)

Verwijderd

Nou ik denk dat je na 4 jaar gebruik niet moet klagen :) Als ik kijk naar mijn eigen gebruik; heel wat uurtjes per dag en dan best intensief, denk ik niet dat het zo vreemd is als het er na 4 jaar mee stopt.
Maarja het blijft natuurlijk wel een vreemd geval :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:04 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zeker losgetrokken toen dat ding aanstond oid? Dan heb je namelijk goede kans om PS/2 hardware op te blazen.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:42
Hoe groot is die kans, daar heb ik namelijk nog nooit last van gehad (ps/2 hardware opblazen that is) en ik switch regelmatig on the fly dat soort hardware.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Schroef of klik hem eens open. Misschien ligt er gewoon een draadje los.

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:45
Zit er misschien koffie in? Dat is op mijn werk de meest voorkomende storing met toetsenborden. Of bier, maar dat gebeurd minder.

Verwijderd

Topicstarter
niets te verliezen..kan hoogstens bier inliggen, maar wel raar dat bij loskoppelen en aansluiten, het ding de geest geeft.
zal eens schroeven, veel meer is er niet te doen na beuken

:*)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ecteinascidin schreef op 28 August 2003 @ 17:35:
Zeker losgetrokken toen dat ding aanstond oid? Dan heb je namelijk goede kans om PS/2 hardware op te blazen.
Dat doe ik al jaren :X

* Glacier gaat zometeen braaf zijn comp uitzetten als hij zijn nieuwe toestenbord aan gaat sluiten :P

Maar wat kan er kapot aan een toetsenbord : geen flauw idee, maar ik weet wel dat ik een keer een toestenbord uit- en in elkaar heb gezet (en nee, ik had geen onderdelen over :P )...en toen deed ie het niet meer...
Er kan iets geen contact meer maken ofzo, je weet dat toch nooit met dat soort dingen...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kijk even of alles in het stekkertje lekker zit, misschien dat er een pinnetje is afgebroken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Of een kabelbreuk, tja op de beurs heb je al voor 2,50 een IBM/Dell toetsenbord ;).

Verwijderd

Topicstarter
ach voor dat geld kan je je geen breuk vallen
pinnetjes zijn goed....
maak hem/haar wel open...
e n anders een nw keyboard
je ken niet zonder: zeg ik toch !

Verwijderd

Topicstarter
open..en zie men kan eruit eten
schoongemaakt her en der een drupje siliconenspray en het loopt weer
...er kan dus weinig kapot aan een keyboard, behalve de pinnetjes

:7 :7

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Ecteinascidin schreef op 28 August 2003 @ 17:35:
Redelijk aanwezig aangezien bij mij poort is opgeblazen hierdoor. :/
Pagina: 1