Toon posts:

[Win2003] Partities vergoten/verkleinen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een erg fan van PowerQuest's Partition Magic en Volume Manager. Nu is de laatste versie van Volume Manager, 2.0 en die ondersteund geen Windows Server 2003. Ook Partition Magic werkt niet en ik moet een partitie kleiner hebben.

Weet iemand of er een vergelijkbaar goed produkt is dat hetzelfde kan??

Thanks,

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 21:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

www.download.com staat er vol van ;)

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
En hoe heten die pakketten en zijn ze ook wel betrouwbaar???

Verwijderd

partition magic heeft zowieso nooit een serverproduct ondersteund. server magic wel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 16:56:
partition magic heeft zowieso nooit een serverproduct ondersteund. server magic wel
En daar hadden ze Volume Manager voor.. Maar die ondersteund dus geen 2003 server meer...

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 21:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 16:47:
[...]

En hoe heten die pakketten en zijn ze ook wel betrouwbaar???
My guess is as good as yours

klik
Ik zou ze dus ff uit moeten proberen, maar dat kun je ook zelf even doen... Zorg iig dat je een goede ghost klaar hebt staan ;)

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 16:53
toevallig wou ik deze vraag net stellen...

Ik had eerst wel van Partition Magic die dos-boot diskettes, maar ik weet niet meer waar ik ze heb gelaten en of dit wel zou werken?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Topicstarter
robertos schreef op 28 augustus 2003 @ 18:44:
toevallig wou ik deze vraag net stellen...

Ik had eerst wel van Partition Magic die dos-boot diskettes, maar ik weet niet meer waar ik ze heb gelaten en of dit wel zou werken?
Onder dos heb ik het niet geprobeerd, als je Partition Magic onder Windows Server 2003 start dan zegt ie dat je een NT/2000 Server hebt en dat daar Volume Manager voor nodig is. Start je Volume Manager dan zegt ie dat ie niet werkt op Windows XP.. Fijn hè??

Verwijderd

Topicstarter
SpeedBart schreef op 28 August 2003 @ 17:08:
[...]

My guess is as good as yours

klik
Ik zou ze dus ff uit moeten proberen, maar dat kun je ook zelf even doen... Zorg iig dat je een goede ghost klaar hebt staan ;)
Nou, heb alle paketten die een serieuze omschrijving hebben geprobeerd, maar helaas, bijna alle paketten geven een melding dat ze de Windows-versie niet herkennen of dat ze niet werken onder WindowsXP...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, bij gebrek aan tijd en een fatsoenlijk pakket heb ik maar een ghost-image gemaakt naar Tape en die ga ik als partition-image terugzetten zodat ik toch de partitie-grootte aan kan passen..

Toch bedankt voor de hulp.
Pagina: 1