[Win-XP] MP3's spelen af.. windows geluiden niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok luister...

1 Week nadat ik Windows XP erop heb gezet voor de zoveelste keer als restore.. doen opeens mijn geluiden het niet meer van Windows zelf! Dus MP3's etc. wel.. films spelen ook goed met geluid af.. IRC geluiden doen het normaal.. enkeld Windows XP Standaard geluiden niet.. op Downloaden klaar en Folder openen na! MSN Messenger geluiden & Windows Messenger geluiden doen het ook niet! Iemand die raad heeft of ervaring er mee heeft? Ik hoor graag een oplossing!

Verwijderd

Wat zegt je configuratie beheer / geluiden ervan ? staat alles nog netjes zoals het hoort?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Meerdere geluidskaarten geinstaleerd?

Verwijderd

Topicstarter
1 geluidskaart geinstalleerd... en me volume staat netjes.. drivers zijn zo enzo goed wegens het mp3 afspelen..

Verwijderd

Nu heb je alleen mijn vraag nog niet beantwoord, hebje naar je instellingen in configuratiebeheer\geluid\ en dan tweede tab blad.. heb engelse xp dus weet niet hoe het precies heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alles staat netjes ja.. precies zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halloho hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Deze topics staan momenteel zelfs nog in de lijst: [rml][ XP] geen windowsgeluiden *[/rml] en [rml][ XP] Windows geluiden werken niet.[/rml]
Hierin worden een aantal oplossingen genoemd die waarschijnlijk ook voor jou nuttig zijn.

Ik zie dat je nieuw bent op GoT, welkom! Voordat je problemen krijgt: we vinden het hier netjes als je vantevoren zelf even goed zoekt of je vraag al eens voorbij is gekomen. En je topic omhoog schoppen doen we hier pas na minimaal 24 uur, dit is namelijk geen helpdesk :) Gewoon even de FAQ lezen, dan weet je hoe het hier werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Millennyum op 29-08-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey man.. hartstikke bedankt millennyum.. het werkt :| ik heb echt gekeken naar topics maar ik d8 dat niets uhh.. compare to mijn topic.. sorry voor mijn nederlands
Pagina: 1