Celeron2 en P2B-F

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15
Ik heb op dit moment een celeron 500 op een P2B-F, en ik zat eraan te denken om een celeron2 te kopen (een 600Mhz met die nieuwe cC0 striping). Wat moet ik eraan doen om die op een resplectabele snelheid te krijgen:)? Ik heb een standaard bigtower van aragorn (250 watt), met een standaard koeler op de celeron, die nu ook gewoon op 500Mhz loopt. Heb ik voor een stabiele 900Mhz perse zo'n golden orb nodig?
(nee ik heb totaal geen ervaring met oc'en)

• Dr_Frickin_Evil
iemand?

Verwijderd

hoe weet je dat je een 600Mhz met die nieuwe cC0 striping koopt....waar let jij op dan zodat je zeker weet dat je een cC0 hebt, voltage???????

• Dr_Frickin_Evil
vragen in de winkel. Als het goed is staat het er wel ergens op. Ook moet dat ding op 1,7v lopen, en dat zal ook wel ergens op de proc staan.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Wat je in ieder geval nodig hebt is een slocket met de mogelijkheid om het voltage in te stellen. Abit of Asus FC-PGA slockets bijvoorbeeld. Dat kan namelijk niet op je mobo.

Verder zal je een betere koeler moeten kopen dan de standaard koeler en goede koelpasta is ook aan te raden. Welke koeler ligt een beetje aan je budget, maar iets als een Golden orb of een Alpha/Delta:7 hebje zeker wel nodig.

Daarna is het een kwestie van de tijd er voor nemen en met je instellingen gaan klooien. Stapje voor stapje de snelheid proberen op te voeren:)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29
Ik zou zeggen, kij eens hier: http://www.asustek.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq077_Pentium_III_CU.htm#Celeron-FCPGA

Hier wordt je vraag door Asus zelf beantwoord, in het Duits wel te verstaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Intel Celeron-2 566mhz (66mhz)128kbc fcpga s370, die wil ik kopen

Wat is nu verschil tussen fcpga en pga

en hoe heet ik of daar cC0 strippin opzit ofzoiets, en is dat nodig.

Wat is trouwens stabieler, 566@850 of 600@900 ?
Pagina: 1