New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Raar ... draait de kaart misschien op AGP4X? Zo ja probeer dan eens AGP2X ... zo nee zou ik het ook niet weten
.
heb ik ook... 
(in half-life)
het is mij pas opgevallen sinds een bios-update (ik heb ook hercules met bios versie 3.11.00.08.00) of het daarmee wat te maken heeft weet ik niet. (welke bios heb jij
)
Misschien ff handig om het probleeem te isoleren: wat voor voeding heb jij? (want ik heb 'maar' 250W) Ik denk dat het iets anders is, maar goed.
Het lijkt mij een driver c.q. bios bug (alleen heb ik veel verschillende drivers uitgeprobeert...) want het ziet er uit als halve frames die elkaar overlappen, maar waarvan er een niet goed is (een VSR dus... Visual Surface Removal
)
(in half-life)
het is mij pas opgevallen sinds een bios-update (ik heb ook hercules met bios versie 3.11.00.08.00) of het daarmee wat te maken heeft weet ik niet. (welke bios heb jij
Misschien ff handig om het probleeem te isoleren: wat voor voeding heb jij? (want ik heb 'maar' 250W) Ik denk dat het iets anders is, maar goed.
Het lijkt mij een driver c.q. bios bug (alleen heb ik veel verschillende drivers uitgeprobeert...) want het ziet er uit als halve frames die elkaar overlappen, maar waarvan er een niet goed is (een VSR dus... Visual Surface Removal
edit:
o ja, ik wel AGP 4x, maar op 2x zetten deed bij mij niets, but it never hurts to try of course...
o ja, ik wel AGP 4x, maar op 2x zetten deed bij mij niets, but it never hurts to try of course...
Ik heb hem gewoon op AGP 1x staan denk ik, maar het heeft redelijk stabiel gewerkt. Totdat ik of de bios geupdate heb of nvdia 6.47 geinstalleerd heb. Ik heb het vermoeden dat een van de twee mijn probleem veroorzaakt.Op donderdag 30 november 2000 23:57 schreef Jake het volgende:
heb ik ook...
(in half-life)
het is mij pas opgevallen sinds een bios-update (ik heb ook hercules met bios versie 3.11.00.08.00) of het daarmee wat te maken heeft weet ik niet. (welke bios heb jij)
Het lijkt mij een driver c.q. bios bug (alleen heb ik veel verschillende drivers uitgeprobeert...) want het ziet er uit als halve frames die elkaar overlappen, maar waarvan er een niet goed is (een VSR dus... Visual Surface Removal)
edit:
Maar is die oude bios nergens meer te krijgen of zo?
Daniel
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Ik heb ook vaak witte flitsen met mijn voodoo2.
Onder het spel CS hor ik dan "fire in the hole" en mijn beeld wordt ineens een tijdje helemaal wit.
Je ziet dan niets meer.
Onder het spel CS hor ik dan "fire in the hole" en mijn beeld wordt ineens een tijdje helemaal wit.
Je ziet dan niets meer.
omdat jij 300 wat hebt, kan ik dat (iig) uitsluiten...
dan denk ik toch de bios
je zou bij hercules kunnen vragen om de oude (of ze geven: ik denk het niet)
of iemand een oudere bios laten dumpen (het liefst die je had dan...)
ik wacht wel op een nieuwe
drivers zal het wel niet zijn, ik heb het met: 5.30a 5.30 6.18 6.31 6.34(WHQL) 6.35 6.47(deze laatste heb ik nu)
dan denk ik toch de bios
je zou bij hercules kunnen vragen om de oude (of ze geven: ik denk het niet)
of iemand een oudere bios laten dumpen (het liefst die je had dan...)
ik wacht wel op een nieuwe
drivers zal het wel niet zijn, ik heb het met: 5.30a 5.30 6.18 6.31 6.34(WHQL) 6.35 6.47(deze laatste heb ik nu)
welke drivers waren dat dan? (en van welke af?)
Daniel
Daniel
Heppie um geOC-ed?
misschien ligt ut daar dan aan, draaj um un eindje trug dan, da ken nog wel werke.
Zoniet?, dan weetik ut oowk nie...
misschien ligt ut daar dan aan, draaj um un eindje trug dan, da ken nog wel werke.
Zoniet?, dan weetik ut oowk nie...
I see dead pixels...
Nee ik geloof dat het aan de Vsync ligt
zoiets heb ik bij mijzelf ook ondervonden. Bij het detonator menu moet je ff vsync off zetten. probeer dat maar es.
ik zal het eens proberen, maar het was toch juist zo dat vsync on mooier(minder 'jaggies' enzo) maar langzamer was ?
nee dat is FSAA. Vsync is dat als je beeld op 60hz staat dat je dan max 60fps krijgt. en dat ie bijv niet meer dan 3 fps voor rendeerd. gewoon op off zetten.
dat FSAA zo is, weet ik ook wel hoor...:+Op vrijdag 01 december 2000 17:20 schreef benchMarc het volgende:
nee dat is FSAA. Vsync is dat als je beeld op 60hz staat dat je dan max 60fps krijgt. en dat ie bijv niet meer dan 3 fps voor rendeerd. gewoon op off zetten.
maar ik dacht dat vsync ook zo iets deed (het woord 'jaggies' is idd fout gekozen) van die refresh-rates wist ik ook wel.
maar (voodoo3 driver help-file):
en (Deze site)Disable V Sync to allow a game to render frames as fast as it can, even if that rate exceeds the screen’s current vertical refresh rate. This can produce a more fluid and continuous gaming experience, but it can also allow for some screen tearing or artifacts under certain rare conditions.
edit: url was foutIf it really was the refresh rate limiting you, disabling VSYNC may allow you to obtain frame rates in excess of 60fps. This, unfortunately, can also cause what are called 'visual anomalies': image tearing and flashing polygons.
tot nu toe heb ik geen 'flashes' gehad onder HL, ik heb alleen niet heel lang gespeeld, dus het zou kunnen dat het niet weg is, maar het ziet er goed uit, thnx benchMarc !
Pagina: 1