• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb in juni van dit jaar m'n Telfort 240 minuten omgezet naar een O2 500 abonnement (het huidige samenbellen 500). Toen kreeg je daar een gratis DVD speler bij, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ook kreeg je 3 maanden gratis abonnement twv 12,50 per maand.

Nu beweert de klantenservice van O2 dat het OF 3 maanden gratis abo is, OF de DVD speler gratis. Ik krijg hier m'n twijfels bij.

Op telfort.nl staat de aanbieding inmiddels niet meer.
Omdat ik de O2 klantenservice niet vertrouw (iedere medewerker lijkt iets anders te vertellen bij sommige dingen), vraag ik me af of iemand weet hoe dit zit?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Weet je zeker dat dit gold voor bestaande abonnees en niet alleen voor nieuwe? Want meestal zijn ze niet zo scheutig in die gevallen. Wellicht zit het 'm daar in?

Wat je het beste kunt doen: Telfort schriftelijk op de hoogte stellen van je klacht, helpdeskmedewerkers willen nog wel eens zomaar wat zeggen als ze het niet meer weten 8)7

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

je zult toch echt een bewijs moeten overhandigen.
wat staat er op je contract?? niets, dan heb je geen poot om op te staan helaas.

• koelkast
  • Niet online
Ik heb een folder bij het contract gehad dat voor de verlenging nodig was. In die folder stond dat duidelijk. Ook op de website van o2 stond het toen dat het voor zowel nieuwe als verlengde contracten gold.

Het bewijs is dat ik het contract binnen die periode heb ingestuurd, dat kunnen zij in het systeem zien. Er staat dus ook niets op het contract, alleen in de losse folder die erbij zat in de envelop.

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:44
ff bellen duz...

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:24
gaat het om die Grundig speler? heb ik ook, was zekers weten inclusief de eerste 3 maanden gratis abo. prutsers, ik ben dan ook blij dat ik nu Vodafone heb, nooit gezeur (persoonlijke mening hoor)

• koelkast
  • Niet online
BuG2FiX schreef op 28 August 2003 @ 14:41:
gaat het om die Grundig speler? heb ik ook, was zekers weten inclusief de eerste 3 maanden gratis abo. prutsers, ik ben dan ook blij dat ik nu Vodafone heb, nooit gezeur (persoonlijke mening hoor)
Volgens mij was het geen Grundig speler

Ik heb die kerel dus alweer aan de lijn gehad, en hij had het erover dat het pas per juni inging, en dat ik het contract eind mei heb teruggestuurd. Op mijn vraag waarom er dan wel een folder over die actie in de envelop zat die ik kreeg, kon hij geen zinnig antwoord geven, en verwees hij me door naar de "Telfort Customer Relations".

Verder is mijn verzoek om m'n nummer te laten registreren bij de informatiediensten (telefoongids, 118 etc), kwijtgeraakt op één of andere manier. "stuurt u de brief nog maar een keer, hij staat hier niet in het systeem". Zucht, telfort...
Pagina: 1