P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
hmmm, het midden lijkt een beetje gejat van de SE T310/610 met dat joystikkie en die 4 knopjes er omheen,...
wel een dik toestel volgens mij,....
wel een dik toestel volgens mij,....
17mm is toch niet zo dik? Mijn gsm is ook 17mm dik en heb nou niet echt last van de dikte ofzo. Veel dunner moet het niet worden eigenlijk, dan breekt ie dadelijk
(6610)
Verwijderd
ziet er goed uit,philips maakt vaak mooie toestellen, jammer dat ze vaak net iets missen waardoor ze niet echt doorbreken, ze willen niet echt doorslaan.
Die joystick zit op dit moment ook al op hun Fisio 620/625 serie. Leuke telefoons met veel functies, mijn vrouwtje heeft de 625 maar het stickje voelt niet echt prettig aan (er zit een hard randje aan dat in je vingers snijdt bij gebruik).
Misschien dat dat nadeeltje verbeterd is in deze serie want voor de rest is het een prima toestel.
Misschien dat dat nadeeltje verbeterd is in deze serie want voor de rest is het een prima toestel.
Kwalitatief zal het waarschijnlijk wel weer een goed toestel zijn, qua functie`s waarschijnlijk ook. Zeker voor die prijs.
Maar, 90% zeker dat het gaat floppen omdat Philips zo`n BUT marketing heeft
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Mja dat is misschien wel omdat ze dat in het verleden minder nodig hebben gehad, bij andere producten dan GSM's.Ginz schreef op 29 August 2003 @ 00:56:
Kwalitatief zal het waarschijnlijk wel weer een goed toestel zijn, qua functie`s waarschijnlijk ook. Zeker voor die prijs.
#StopBurningStuff
Toch lijkt het wel een erg nette telefoon dit. Kan toch nog weleens een succes worden.
Ook Mobile-review.com is er positief over.
Icm prepaidpakketjes zal het ding waarschijnlijk rond €100 gaan kosten, en dan heb je echt wel een leuk ding voor die prijs.
Ook Mobile-review.com is er positief over.
Icm prepaidpakketjes zal het ding waarschijnlijk rond €100 gaan kosten, en dan heb je echt wel een leuk ding voor die prijs.
Verwijderd
Ik weet dat het niet helemaal volgens de huisregels is, maar plaats dit bericht omdat het om een toestel gaat dat nog niet in de winkel verkrijgbaar is en er hier misschien geïnteresseerden zijn. (Mocht het door de moderator verwijderd worden, dan heb ik daar begrip voor.)
Met een prijsvraag van Philips heb ik de Philips 350 gewonnen, aangezien ik tevreden ben met m'n huidige toestel heb ik 'm op Marktplaats gezet. Ik heb geen idee wanneer dit toestel in Nederland wordt gereleased.
http://www.marktplaats.nl...unicatie/philips/4419.htm
Met een prijsvraag van Philips heb ik de Philips 350 gewonnen, aangezien ik tevreden ben met m'n huidige toestel heb ik 'm op Marktplaats gezet. Ik heb geen idee wanneer dit toestel in Nederland wordt gereleased.
http://www.marktplaats.nl...unicatie/philips/4419.htm
Nu pas begint dit toesten leverbaar te worden in nederland...
maar overal als los toestel of bij abo.
Is hij niet ergens in combinatie met pre-paid te krijgen?
omdat dat vaak wat scheelt in prijs....
Verwijderd
Ben ook bang dat zo'n zelfde toestel het veel beter zou doen als het van een ander merk was, maargoed.
Ik vind de vorm trouwens niet echt mooi.
Ik vind de vorm trouwens niet echt mooi.
en omdat het scheelt in prijs, scheelt het voor de 06-providers ook in winstG-Spotter schreef op 21 april 2004 @ 00:11:
en dat willen ze maken (omzet iig)
dus het kan best nog wel even duren voordat er een pre-paid pakketje komt
da's altijd met de nieuwste telefoons, die komen nooit gelijk in pre-paid
(althans, niet de duurdere modellen... de 3310's bijvoorbeeld gingen ook gelijk in pre-pay, maar daar zijn er dan gelijk ook zo f*kkin' veel van verkocht, dat ze daar dan weer flink op verdient hebben)
Leeg - Sinds 20180907
Pagina: 1