Toon posts:

2000 Proff. Hangt bij Windows Wordt Gestart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na Windows Update tot Service Pack nr.4 start mijn Windows 2000 Proff NL niet meer op hij komt tot het scherm "Windows Wordt Gestart" (Grafisch scherm) net voor dat het inlogscherm op het scherm komt om in te loggen.

Laatst Bekende Goede Configuratie al gekozen en veilig modus maar zelfde probleem blijft bestaan.
Iemand met ervaringen of tips ?

Specs : P2-500, 256MB, 60 GH,Win 2000 Proff NL,IE 6.0

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:53

samo

yo/wassup

Ik heb wel eens gehoord dat dit met de netwerkkaart te maken kan hebben: probeer deze eens te disabelen in de bios...
En wat voor apparatuur heb je verder aan je pc hangen/in je pc hangen dat eventueel moeilijk doet?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
wat er in zit verder is : NIC 10MB,ISA Soundblaster 16 that's it en een GF2 MX440 videokaart.
Hij wil maar niet voorbij "Starting Windows" / "windows wordt gestart" hij blijft wel "aan" blauwe balkje blijft "lopen" dus loopt niet echt 100% vast maar blijft daar in een loop ?
Samo nog ideeen ? Anderen natuurlijk ook alle hulp is welkom!

Verwijderd

Topicstarter
P.S NIC is trouwens PCI/ISA geen onboard versie.

Verwijderd

Topicstarter
Na heeel lang w8en komt hij er NU doorheen maar geeft aan userinit.exe beschadigd door virus en komt dus niet meer bureaubladicoons/explorer/startmenu laden niet door.
Kan iemand mij svp userinit.exe sturen ? Gaat hier om Win2k NL Proff.
*knip* het is een forum, geen uitwisselboard

[ Voor 14% gewijzigd door momania op 28-08-2003 15:54 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Wat dacht je d'r van om userinit.exe gewoon van je win2k cd af te halen :?

offtopic:
Wil je, als jou bericht de laatste is, de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken om je laatste post aan te vullen, nu kick je het topic onnodig.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1