Een huisgenoot van me heeft een ECS K7VZA moederbord. Hij vond dat zijn cooler te luidructhig was en toen hebben we geprobeerd om zo'n Zalman regelaar er tussen te doen. Maar toen we die regelaar er tussen zette, zat het kabeltje verkeerd om. Toen we de pc aanzette, draaide de cooler niet en gaf ie een lange biep en viel weer stil. Toen zagen we het probleem en draaide het kabeltje om. Bij opstarten draaide de cooler wel, maar hij bleef een lange biep geven en na die biep viel ie weer stil.
Ik heb de manual gedownload, maar daar staat niet in wat een lange biep betekent. Clearen van de bios hielp ook niet. Alleen opstarten met agp/cpu/hdd hielp niet.
Weet iemand wat zo'n lange biep betekent op dit moederbord? En kan er iets gebeurt zijn met het moederbord toen dat cpu-fan kabeltje verkeerd om zat?
Ik heb de manual gedownload, maar daar staat niet in wat een lange biep betekent. Clearen van de bios hielp ook niet. Alleen opstarten met agp/cpu/hdd hielp niet.
Weet iemand wat zo'n lange biep betekent op dit moederbord? En kan er iets gebeurt zijn met het moederbord toen dat cpu-fan kabeltje verkeerd om zat?