asus mobo flash werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 15:54
ik heb geprobeert mijn asus a7n8x te flashen, ik heb de juiste bios gedownload en ik maak gebruik van de awdflash mogelijkheid die op mijn mobo zit ingebakken (alt+f2). Vervolgens krijg ik de boodschap: the programs bios lock string does not match your system o.i.d. Dat was ongeveer wat er stond. Ik snap niet hoe dit komt. Ik heb rev1.03 en wilde naar 1006 flashen. Weet iemand hoe dit komt?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke A7N8X heb je exact? Deluxe? Heb je zeker weten het juiste BIOS gedownload? (deluxe vs non-deluxe)

Heb je ook op de ouderwetse en betrouwbare manier geprobeerd te flashen? Dus met AWDFLASH en BIOSfile op een bootflop (check DRDOS Flash op www.bootdisk.com ;) ).

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 28-08-2003 13:51 ]

Verwijderd

Hoe het bij die A7N8X zit weet ik niet, maar er zijn mij BIOSen bekend waarin je eerst in het CMOS zelf de optie 'BIOS Flash Write Control' op 'Enabled' moet zetten voor je ze kunt flashen.

• Brainless-NL
ik hgeb een a7n8x non deluxe v1.3
en k heb gezocht in de bios naar iets om dan de bios toe te laten staan om te kunnen flashen maar dat heb ik niet gevonden Ikl heb gewoon geflashed dmv een boot disk met de bios erop

[ Voor 17% gewijzigd door Brainless-NL op 28-08-2003 14:54 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gebruik eens Asus Update. Kan ook helpen. Asusupdate kan dan automatisch de goede bios vinden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Brainless-NL
dmv asus update ben ik erachter gekomen dat ik rev 2.0 heb ipv 1.3 Leuke verrassing dus!

slotje erop!
Pagina: 1