Toon posts:

Audio CD's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Plextor CDWRITER en ik heb een vraagje over het kopieren van audiocd's.
Als ik een audio cd heb gekopieerd, kan ik ze wel afspelen op mijn PC, maar zodra ik de CD in een cdspeler stop (geen pc) dan krijg ik de melding no disc..

Wie kan mij helpen?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Probeer eens een ander merk CD-R's of brandt de CD op 1x-speed.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Je zal waarschijnlijk de CD op een te hoge snelheid hebben gebrandt. Probeer eens 4x of zelfs 2x.

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden:
Ik gebruik WinonCD en maakt het verschil uit of ik CD-r of CD-RW gebruik???

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het wat uit dat ik bijv. maar 2 tracks selecteerd?
Wat is de beste software?

Verwijderd

CD-RW kun je in de meeste cd spelers niet afspelen

Verwijderd

Een Cd is pas af te spelen op je stereo als ie gesloten is! Dus ja het maakt wat uit of je 2 nr's hebt gekozen. Kies altijd "Close disc -> no more sessions can be added later" als je de CD wilt afspelen in de stereo! En let op dat je dan dus geen tracks meer kunt toevoegen op de cd (duh).

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

Audio kan je het beste branden met FEURIO. Dit is shareware (www.feurio.de)

Ik brand alles op 10x met dit programma, op div merken cdr en alles speelt OK. Zelfs in mijn Kenwood autowisselaar:)

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Feurio is inderdaad wel aardig, maar uiteraard kan niets tippen aan cdrecord. En voor echt toffe cd's met hidden tracks en nummers die bv al bij -0.06 beginnen heb je volgens mij geen keuze dan cdrdao.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Ik had ook problemen met branden van audio, met name (naar later bleek) door de hoge snelheden van m'n Sony 10x 4x 32x.
Daarop het volgende gedaan, wat in mijn geval goed werkt:
Rippen met EAC, "glither" optie uitvoeren om de laatste oneffenheden weg te werken en daarna op 6x speed branden met Easy cd creator.
Wel is belangrijk dat je goede cd's gebruikt!! (Sony,TDK e.d.)

Bak ze,

Ghostje
Pagina: 1