Toon posts:

IBM of MAXTOR?

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke 7200 rpm hdd is beter de IBM of Maxtor?

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-08 08:58
maxtor is volgens mij de snelste, en wat ze ook zeggen van dat ie onstabiel is enz, op m'n werk hebben we der nog nooit een kapot gehad. toch zou ik voor de ibm gaan, ut zekere voor ut onzekere en ut zijn fijne schijven....

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Mijn 14,4 7200rpm IBM HD doet ut heerlijk! Maar hijs pas 3/4 jaar oud, dus zoveel kan ik er verder niet over zeggen ;)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Femme
  • Laatst online: 06:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maar die pc's bij jou op het werk lopen waarschijnlijk allemaal netjes op 33MHz PCI bus?

• Zwaluw
  • Laatst online: 16-06-2003
Ik heb al een paar keer zo'n Maxtor HD gezien.. Ze zien er slecht uit vind ik.

Verwijderd

Maxtor werken meestal niet op een overklokte bus, en ook schijnen ze wat problemen te hebben met bepaalde Athlon borden...

Ik zou voor IBM kiezen....

Verwijderd

Zwaluw: Ze zien er slecht uit is natuurlijk geen reden. Dat veel moederboarden een rose printerpoort hebben vind ik weer niet mooi maar dat geeft niet de reden om er geen een te kopen (BP6 :)).

Maxtor is stil en betrouwbaar. Voor overclocken moet je de IBM hebben... :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

zeker weten IBM

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:00

Nessuno

io sono nessuno

heb zelf mijn bp6 met 2 celly's 400@600 mhz lopen en heb daar 3x een maxtor schijf in zitten en ze werken perfect alleen voor het booten heb ik een andere schijf (seagate)was gratis lol

wat ik wil zeggen is dat maxtor gewoon niet lekker boot met met een oc pc maar als je ze gewoon er naast hangt doen ze het goed !!

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aloggi/celeron.jpg

Na rose e cient spin

Verwijderd

Das dus 6*100 , en de PCI busdiv is 1/3 dus is ie toch gewoon 33. Dus de bus is niet overgeklokt. Probleem is wanneer je hem op 6*75 of 6*83 draait (PCI busdiv 1/2)of hoger dan 100 (1/3) draait.

• Zwaluw
  • Laatst online: 16-06-2003
Met slecht eruit zien bedoel ik: niet stevig. En inderdaad.. ik zie de binnenkant niet.. dus ik weet niet hoe het verder is. Maar een seagete bijv. ziet er veel steviger uit. En ik vind dat belangrijk!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:00

Nessuno

io sono nessuno

ik heb al een x zo'n seagate open gesloopt en die platen zitten direkt onder het bovenste plaatje zelfde als bij wd bij een maxtor die ook al eerder is overleden zit er onder dat sivere kapje nog een ander kapje dus dat lijkt mij wel beter :)

maar ja de 1 vind patat leker de ander bloemkool lol
greetz prodigy

Na rose e cient spin

Verwijderd

Idd, mijn maxtor als eerste schijf met C366@550 wil ook niet, maar als ik een andere schijf schijf 1 maak wilie wel. :)

Verwijderd

Effe de trend breken!!!!!
Mijn Maxtorretje 13,6GB 7200RPM
op m'n BeePee 6je doe het ongelofelijk goed
Boot binnen 25 seconden, nog nooit een hanger gehad, dus, de uitzondering bevestigt de regel? :)
Suc6 met je keuze
Patrique

Verwijderd

ik had eerst een bak gekocht met daarin een IBM 18 gig en die is kapot gegaan en ik terug naar de winkel ( HD daarna 2 weken kwijt) nou kreeg duz een nieuwe (weer IBM) dit was ook een 18 gig en die is ook weer kapot gegaan en nu weer een nieuwe gekregen en das een 16 gig maar die is overleden aan een "klein foutje" :9

Verwijderd

maxtor natuurlijk!

hoop maxtor hd's hier, nooit problemen!

Verwijderd

juist.. ( heb ook nog maar net een 2 maandjes een maxtor maar oke ;))

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:31
ik heb al bijna 2 jaar een 15 gig maxtor HD, en die doet het nog perfect. Is iedereen die IBMs vergeten die er zomaar spontaan mee kapten? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Draaien hier 5 Maxtor schijffies, waarvan er 1 al heel wat jaartjes meegaat (5400 RPM of course) ook 2 7200 RPM vind ze lekker snel en nog nooit problemen mee gehad...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:06
check die datum eens...

https://wren.co/join/Devian

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:20
Heb een oude IBM, is wel goed. Heb net een nieuwe 40 Gig maxtor. Ziet er goed uit hoor, stevig :)

Maar amper geluid en is erg snel. Ik ga voor Maxtor

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 17:22
:D @ datum :P

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:03
Ik heb zelf nooit problemen gehad met IBM. Werkt prima! :)

Wel een oud topic ;)

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
Hallo wat een oud topicje..... vakantietijd is aangebroken zeker :)

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

in het kader van 'oude topics uit de sloot halen' :? Btw ik heb 3x IBM 7200 (75gxp/60gxp) en ze doen het nog steeds allemaal :)

Verwijderd

Heb hier Maxtor 40 giga @ 7200 toeren, zeer stil en snel!
En wat overklokken betreft, zolang je maar rond 33 mhz blijft gaat het wel goed. MAxtor was in laatste CT als snelste getest, met een lage prijs.
Moet eerlijk zeggen dat ik met IBM geen ervaring heb

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03
[topic=396113/1/100]

Verwijderd

maxtor is altijd een prima keuze, stil en snel.

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 12:19 schreef Metten het volgende:
in het kader van 'oude topics uit de sloot halen' :? Btw ik heb 3x IBM 7200 (75gxp/60gxp) en ze doen het nog steeds allemaal :)
Hmm dit gelezen? http://www.tweakers.net/nieuws/22286 :)

Verwijderd

Ik zou voor de Maxtor gaan, heel stil,snel en nog nooit problemen gehad ermee (crashen etc...)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:37

Exirion

Gadgetfetisjist

Oude koe, doelloos, etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.