Toon posts:

crashes

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he beste got'ers,

ik heb sinds kort een nieuwe mobo/proc/geheugen en voeding moeten kopen,

en kwam hierop

- asus a7n8x-x
- 512 DDR ram
- proc amd 2600+

ik heb mijn oude vidkaart erin zitten, geforce 4 ti 4200 van XFX(64 mb ram)

ik heb op dit moment alle functies van het mboard in de bios uitgeschakelt die overbodig waren voor mij(geluid, lan, midi enzv)

maar toch krijg ik nu allerlei lelijke blauwe schermen voornamelijk als ik aan et spelen ben

deze hebben vooral betrekking als volgt:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

en nog een over de "nv4_.dll" ofzo (die heb ik niet helemaal goed opgeschreven :X )

ik hoop dat jullie mij met deze foutmeldingen kunnen verhelpen, ik ben redelijk radeloos..

Groetjes!

//edit
oh ik heb bij BSOD gekeken en weet ook deels wat het inhoud allemaal, maar ik kan et gewoon niet oplossen, ik vroeg me af of sommige mensen dit ook hebben gehad en of ze oplossingen hebben..
edit//

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 13:18 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom zouden we de rest voor jou moeten uitzoeken, terwijl jij dat net zo prima kan doen met behulp van de alhier aanwezige FAQ/policy?
Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :)
Daarin kun je de Hangen en Opstartproblemen Troubleshooter vinden, waarmee je ongetwijfeld een heel eind zou moeten kunnen komen.

Tot slot is de topicstart/titel eveneens incompleet en daarnaast toon je aan dat je naast het overslaan van de FAQ ook geeneens de Search hebt geraadpleegd. Het lijkt me namelijk zéér sterk dat je nul komma nul resultaten krijgt, wanneer je hier op GoT zoekt op die foutmeldingen :)

Dit topic is gesloten.