Ik ben dus van plan dit weekend ook maar eens een telefoon te kopen. Ik zat te denken aan een abbonnement aangezien ik op kamers ga wonen en je dan toch die telefoon moet gebruiken om alle kleine telefoontjes te plegen. Nu heb ik een beetje rondgekeken en kwam ik op Debitel-Vodafone, of Debitel-KPN. Nu zag ik dat de telefoons bij deze abbonnementen stukken goedkoper waren en las ik dat debitel bij deze abbonnementen gebruikt maakt van de netwerken van vodafone en kpn. Nu klonk het allemaal wel aantrekkelijk; goedkope tarieven, leuke gratis telefoons, maar nu vroeg ik me af hoe dit werkt?
Is het netwerk van bijvoorbeeld Debitel/Vodafone gelijk aan dat van Vodafone qua dekking en hoe betrouwbaar is het bedrijf Debitel. Ik had de naam welleens horen vallen, maar verder weet ik er niet zo veel van.. Is dit een bedrijf dat een beetje goedloopt, want ik meen te weten dat debitel in het verleden welleens problemen heeft gehad haar financiele verplichtingen te voldoen.
Is het netwerk van bijvoorbeeld Debitel/Vodafone gelijk aan dat van Vodafone qua dekking en hoe betrouwbaar is het bedrijf Debitel. Ik had de naam welleens horen vallen, maar verder weet ik er niet zo veel van.. Is dit een bedrijf dat een beetje goedloopt, want ik meen te weten dat debitel in het verleden welleens problemen heeft gehad haar financiele verplichtingen te voldoen.