Toon posts:

webcam niet herkend door imac

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
ik heb een probleem. Ik heb een imac en heb net een webcam gekocht. Als ik de webcam aansluit op de usbpoort op de computer ziet de computer hem niet. Als ik em in mijn toetsenbord plug wordt er gezeg dat ie te weinig stroom heeft dus dat ik hem gewoon in de computer moet pluggen. Dus kan ik hem ook niet installeren. Het gaat om een Philips PCVC 720K. die draait normaal alleen op een pc maar met drivers van ioxperts zou hij het moeten doen
Het installeren van de Drivers lukt wel, tot op het punt dat er een webcam gezocht wordt, die dusniet herkend wordt.
Kan iemand mij heel misschien helpen met dit probleem...? Het is een beetje een vaag probleem ik weet het maar wil het wel graag oplossen. De webcam wordt trouwens wel meteen herkend op een pc. Vrienden hebben deze webcam ook op hun mac kunnen aansluiten dus daar ligt het niet aan.... wie oh wie kan mij helpen...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
driver die ik heb gedownload is: http://www.ioxperts.com/usbwebcam.html

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
welk OS heb je, versienr?

onder OS X wordt deze webcam namelijk gewoon ondersteunt zonder drivers.

Verwijderd

Topicstarter
OS X
.
maar hij wordt niet gevonden.. dus al helemaal niet ondersteund

Verwijderd

Topicstarter
ToUcam Fun (PCVC730K)
* ToUcam Pro (PCVC740K)
* ToUcam Pro Scan (PCVC750K)
* ToUcam XS (PCVC720K/40 only)<-------?
* Vesta (PCVC675K)
* Vesta Pro (PCVC680K)
* Vesta Scan (PCVC690K)

Misschien ligt het daar aan....ik heb die 720, niet een 740....

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
ja klopt, de 720 is de uitzondering. niet goed gekeken, er zijn ook zoooveeel modellen. kun je em niet ruilen, logitech wordt veel beter ondersteund...

Verwijderd

Topicstarter
heb hem tweedehands...dus niet echt nee... ben op zoek naar een driver die 720K wel doet..maar vaak hebben ze alleen drivers voor 720K /40...en ik heb alleen 720k...dus het schiet nog niet echt op.. dus als je iets vind voor 720...ik hoor het graag
Pagina: 1