Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Kan je niet gewoon IIS op de C: installeren en de root instellen op D:? Of wil je perse het hele programma op de D:
ik weet dat iis altijd iets installeerd op c: maar ik wil gewoon zoveel mogelijk op D:\
het is mogelijk alleen werkt het niet wat ik wil.
In het boek van Microsoft staat een command regel maar die werkt niet.
het is mogelijk alleen werkt het niet wat ik wil.
In het boek van Microsoft staat een command regel maar die werkt niet.
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Je kan je wwwroot map toch plaatsen op D:\root\
daarna ook nog even iis lockdown runnen.
(daarna de wwwroot op c: verwijderen, in het iis config tooltje (configuratie scherm))
daarna ook nog even iis lockdown runnen.
(daarna de wwwroot op c: verwijderen, in het iis config tooltje (configuratie scherm))
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
het hele programma is vrij onzinnig, alle config staat toch op c: of in het register
als je windows gecrashed is moet je toch iis opnieuw instaleren (ook al staat ie op d:)
als je windows gecrashed is moet je toch iis opnieuw instaleren (ook al staat ie op d:)
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Inderdaad, daarom heb ik er altijd zo'n hekel aan als mensen ook Program Files op hun D hebben staan, krijg je alleen maar puinJimbolino schreef op 28 August 2003 @ 12:11:
het hele programma is vrij onzinnig, alle config staat toch op c: of in het register
Je kan net zo goed IIS gewoon installeren en dan je inetpub naar de D zetten
Pagina: 1