De laatste tijd kan ik hier geen filmkes meer afspelen (of toch niet op een deftige manier).
Als ik met Windows Media Player een DivX-filmpje probeer af te spelen, resulteert dat steeds in een STOP fout. Divx-codec al eens uninstalled en terug geinstalleerd; maar nog steeds dezelfde fout.
Een kleine zoektocht levert me dit op (ik krijg dan een van deze STOP-fouten):
Possible Resolutions to STOP 0x0A, 0x01E, and 0x50 Errors.
* hardware?????
* Anti-Virus; waarom zo plotseling beginnen? (staat trouwens op non-active, ik scan zelf eens om de zoveel tijd)
* Drivers; laatste tijd is er niets meer veranderd.
Als ik dan eens een filmpje kan afspelen, (met gelijk welk programma); is enkel het midden van het filmpje zichtbaar. De randen worden gewoon weggesneden. En die randen zijn behoorlijk groot.
Als ik met Windows Media Player een DivX-filmpje probeer af te spelen, resulteert dat steeds in een STOP fout. Divx-codec al eens uninstalled en terug geinstalleerd; maar nog steeds dezelfde fout.
Een kleine zoektocht levert me dit op (ik krijg dan een van deze STOP-fouten):
Possible Resolutions to STOP 0x0A, 0x01E, and 0x50 Errors.
* hardware?????
* Anti-Virus; waarom zo plotseling beginnen? (staat trouwens op non-active, ik scan zelf eens om de zoveel tijd)
* Drivers; laatste tijd is er niets meer veranderd.
Als ik dan eens een filmpje kan afspelen, (met gelijk welk programma); is enkel het midden van het filmpje zichtbaar. De randen worden gewoon weggesneden. En die randen zijn behoorlijk groot.