Q-Tec 790RH | Compatible firmware?

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48
Ik dus deze (4-port) router en ik vraag mij af of er compatible firmware is (ik wil graag wat meer functionaliteit toevoegen.) Aangezien veel routers klonen zijn, moet dat toch lukken? Ik heb volgens mij een configscherm gezien van een Linksys 4-port en deze had EXACT hetzelfde menu, alleen meer functionaliteit, zoals het blokkeren van bep. sites op hardware niveau.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

*kick*

Deze router heb ik dus ook en zoiets vroeg ik mij laatst ook al af... heb al ff gezocht maar niet echt iets nuttigs gevonden :)

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13529

Het gaat om deze router:
Afbeeldingslocatie: http://www.qtec.info/_images/products/normal/13529.gif

Weten jullie misschien raad? :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

*kick* ;)

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

*another kick*

is er dan echt helemaal niemand op GoT die hier een idee van heeft :?

Verwijderd

Ik gebruik zelf deze router ook...misschien een optie om eens met q-tec contact op te nemen??

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 16:31:
Ik gebruik zelf deze router ook...misschien een optie om eens met q-tec contact op te nemen??
Hmm ja zou kunnen, alhoewel ik niet denk dat ze zoiets zullen zeggen (en dan ben je denk ik ook je garantie kwijt als je firmware van een andere router er in flasht)

btw ik vind het wel een goeie router, nog geen een keer problemen mee gehad :)

Verwijderd

IK ook niet.....Firmware hoef je niet te updaten als de zaak goed werkt.als je er firmware van een andere router in flasht loop je idd de kans dat de zaak niet meer werkt en je je garantie kwijtraakt...Ik zou dat risico niet lopen....

http://www.qtec.info/service/support/drivers.htm?artnr=13529

hier een linkje met firmwareupdates voor je router..... :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 17:39 ]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48
Dank je, echter, ik had hem al :) ;)

Ik zal eens een schermpie posten van het config-scherm en dan zien we wel hoeveel mensen het herkennen :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1