[Shopsurvey] Waar is het overzicht van de scores heen?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Normaal staan er bij de Shopsurveys altijd tabellen met een overzicht van de behaalde scores. Maar momenteel zie ik ze niet meer...

Heb ik nou iets compleet gemist of is er idd iets aan de hand?

--edit--

Achteraf blijkt dat het niet bij alle shops zo is, maar toch wel bij een belangrijk aandeel - shops zoals Alternate en Comptechworld hebben geen survey-tabel meer.

[ Voor 32% gewijzigd door Wildfire op 28-08-2003 11:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
Hier doen ze het volgens mij gewoon: shops gesorteerd op algemene indruk
en als je dan een shop kiest, bv deze dan staat er bovenaan een tabel met gemiddelde, laagste en hoogste cijfers.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

haha, Jelle nou post je wel een heel verdachte shopsurvey met wel heel hoge cijfers.

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00
damster schreef op 28 August 2003 @ 11:03:
haha, Jelle nou post je wel een heel verdachte shopsurvey met wel heel hoge cijfers.
Ik ben de eigenaar >:)

Neehoor, dat kwam omdat ik eerst die sortering op algemene indruk deed (eerste linkje) en toen uit die lijst een shop koos. Ik wilde een shop kiezen die al wat replies had, zodat die tabel een beetje uit de verf zou komen (want aan gemiddelde/hoogste/laagste heb je niet zoveel als er maar 1 reactie is). En dit was 1 vd eerste shops met een redelijk aantal replies.

Nu ik het zo eens lees, is iedereen inderdaad wel laaiend enthousiast.

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Jelle Niemantsverdriet schreef op 28 August 2003 @ 11:00:
Hier doen ze het volgens mij gewoon: shops gesorteerd op algemene indruk
en als je dan een shop kiest, bv deze dan staat er bovenaan een tabel met gemiddelde, laagste en hoogste cijfers.
Raar. Maar bv. Comptechworld, die toch meer dan genoeg is beoordeeld, staat niet in die lijst. En als je 'm via de alfabetische index opzoekt zul je bij die winkel geen survey zien staan. Je ziet wel berichten van klanten mèt cijfers, maar de survey-tabel zelf is nergens te zien...

En bij Alternate, een shop die toch zeker vaak zat beoordeeld is, geldt hetzelfde. Hetzelfde bij vele andere shops - wel beoordelingen gehad, maar geen survey te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 28-08-2003 11:20 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De survey van een winkel had inderdaad eerst een extra tabel met daarin de hoogste, laagste en gemiddelde van Algemene indruk, Service, Technische kennis en Levering. Waar deze heen zijn is mij niet bekend, maar ik vermoed dat dit te maken heeft met het dev-werk van * Femme . Hij is al een paar dagen bezig met het devven van een iets andere survey, en dit zal een van de gevolgen zijn. Je hebt kans dat de tabel er over een tijdje terug is.

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 28 August 2003 @ 11:20:
De survey van een winkel had inderdaad eerst een extra tabel met daarin de hoogste, laagste en gemiddelde van Algemene indruk, Service, Technische kennis en Levering. Waar deze heen zijn is mij niet bekend, maar ik vermoed dat dit te maken heeft met het dev-werk van * Femme . Hij is al een paar dagen bezig met het devven van een iets andere survey, en dit zal een van de gevolgen zijn. Je hebt kans dat de tabel er over een tijdje terug is.
Aha... toch wel raar dat ze bij sommige shops wel te zien zijn en bij anderen weer niet.

Afijn, ik hou het wel in de gaten. Bedankt voor de info.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het overzicht is even op vakantie maar zal zeer binnenkort wederkeren.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Femme schreef op 28 augustus 2003 @ 11:37:
Het overzicht is even op vakantie maar zal zeer binnenkort wederkeren.
Op vakantie nog wel, ik wist niet dat tabelen recht hadden op vakantie. :)

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:33
De php-scripts op Tweakers.net hebben een goede CAO 8)7

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

PHP scripts? Dat leger Chinese kinderarbeidertjes die na iedere aanvraag als een dolle HTML gaan zitten typen voor een euro per dag bedoel je? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 28-08-2003 14:38 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Kijk maar uit zo dadelijk vragen ze nog salaris verhoging aan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1