Hallo Mensen,
Ik zal het even proberen uit te leggen (zal wel lang verhaal worden
)
Ik heb een week geleden Windows XP toch maar op mijn pc'tje gezet, draaide altijd Windows2000, maar werd toch nieuwsgierig naar XP. Enfin ik installeren, SP1 erop
, verder alle updates. Heb nu op C: win2k staan (ntfs) en op D: winxp (fat32). Op D: stond nog data, anders had ik deze ook wel op ntfs gezet. Ik daarna in XP allerlei proggies geinstalleerd en alles draaide perfect.
Nu komt het, gisteren mijn kast uitelkaar gehaald....voeding eruit (Q-tec 550watt dual fan)...fannetjes uit voeding gehaald......2x Papst 12db erin (
).......kast in elkaar.......opgestart....alles toppie!....pc lekker stil.......heel de avond aan gelaten, om temps later te kunnen checken enzo......temps bleven goed.....systeem uitgezet........vanochtend pc aangezet.....krijg ik melding of ik 2000 of xp wil opstarten (zoals normaal).......ik XP kiezen.....gaat ie naar scandisk om D: te checken en blijft ie op 0% hangen.......dus ik resetten......weer xp, scandisk overgeslagen.....blijft ie hangen.......dus weer reset....win2k gekozen...scandisk overgeslagen (want die wilde weer D: checken)...startte prima op.......ik gelijk kijken wat er met D: was.....niets zo op het eerste gezicht...alles stond er nog gewoon.......dus weer reset.......f8....laatst werkende config gekozen......start ie door.....krijg ik wat fout-meldingen in Welcome scherm over m'n profile bla bla bla.......weggeklikt.....start ie als normal user op (met teletubbie achtergrond en 4 desktop icoontjes
)...dus ik denk....nou gewoon weer resetten en dan zal ie wel weer goed zijn....niet dus!!!!
Komt dit probleem iemand bekend voor en weet iemand een oplossing?
Ik zal het even proberen uit te leggen (zal wel lang verhaal worden
Ik heb een week geleden Windows XP toch maar op mijn pc'tje gezet, draaide altijd Windows2000, maar werd toch nieuwsgierig naar XP. Enfin ik installeren, SP1 erop
Nu komt het, gisteren mijn kast uitelkaar gehaald....voeding eruit (Q-tec 550watt dual fan)...fannetjes uit voeding gehaald......2x Papst 12db erin (
Komt dit probleem iemand bekend voor en weet iemand een oplossing?
i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME