Hallo,
Ik heb nu deze kast:

Het probleem is nu dat ik hier een Abit KT7 moederbord in heb zitten. Dit moederbord is eigenlijk iets te groot voor deze kast (of de kast is te klein voor het moederbord
).
In de bovenste 5,25 inch bay heb ik m'n DVD speler, deze past net, nadat ik een condensator op het moederbord een millimeter heb verbogen. In de 2e bay is niet bruikbaar wegens 2 condensators op het moederbord die in de weg zitten.
De CD-ROM/DVD speler die ik in dit slot wilde plaatsen paste niet, de achterkant van de speler stak te ver uit. Heb hem nu in de onderste positie zitten, dit kan wel maar ik denk er dus over om een nieuwe kast te kopen. Punt is dat ik net een nieuwe 300 watt Aopen voeding heb gekocht, en geen zin heb om weer te betalen voor een voeding in een nieuwe kast. Ik heb nu een goeie voeding.
1. Is het mogelijk om een kast te kopen zonder voeding?
2. Welke kast raden jullie mij aan? Wegens ruimtegebrek helaas niet zo'n mooi Aopen bigtower.
Iemand ervaring met een Aopen miditower en een KT7 moederbord? Welke Aopen miditower (die Aopens vind ik toch wel erg mooi) raden jullie mij aan?
Alvast hartelijk dank!
Ik heb nu deze kast:

Het probleem is nu dat ik hier een Abit KT7 moederbord in heb zitten. Dit moederbord is eigenlijk iets te groot voor deze kast (of de kast is te klein voor het moederbord
In de bovenste 5,25 inch bay heb ik m'n DVD speler, deze past net, nadat ik een condensator op het moederbord een millimeter heb verbogen. In de 2e bay is niet bruikbaar wegens 2 condensators op het moederbord die in de weg zitten.
1. Is het mogelijk om een kast te kopen zonder voeding?
2. Welke kast raden jullie mij aan? Wegens ruimtegebrek helaas niet zo'n mooi Aopen bigtower.
Alvast hartelijk dank!