Mobo voor 1GhZ met 8x AGP?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
hey mensen,

Ten eerste ik ben nieuw hier :*) ten tweede ik wil nieuwe videokaart...heb nu een GF2 MX400 en wil vervangen voor Point of View GF4 Ti 4800SE 128MB DDR. Mijn specs van pc: Intel Pentium III 1GhZ, 160 MB SDRAM, 40 GB, GF2 MX400 dat was het belangrijkste nou mijn vraag:

1) Weet iemand of SDRAM geheugen en een videokaart samen gaan met DDR videokaart??

2) Het is 8x AGP dus kan niet op dit moederbord volgens mij.. dus nieuw moederbord nodig. Maar zijn er Intel Proccesors voor 1 GhZ met 8x AGP??

_/-\o_ Alvast bedankt, _/-\o_

Greetz,
DeluxZ

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Helaas zijn dit soort topics hier niet toegestaan. Omdat je daar in principe gewoon achter had kunnen komen door netjes de [faq]registratievoorwaarden[/] te lezen, heb ik het idee dat je dit niet helemaal hebt gedaan. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Waar ging jij hier dan de mist in :? Wel, je hebt de FAQ van dit subforum niet gelezen. Kijk onder "Welke Processor/mobo/geheugen moet ik nemen?" B)

Trouwens: vraag 1) van jou is complete onzin. Het gaat gewoon werken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 28-08-2003 10:49 ]

Dit topic is gesloten.