Nokia 3310 prepaid voor 49,95 aanbieding waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afgelopen dinsdag liep ik door Den Haag, en ik zag vanuit mijn ooghoeken een afficé hangen van een aanbieding: Nokia 3310 prepaid pakket van Telfort (ik denk Telfort, kan evt. een andere zijn, in ieder geval geen Vodafone of KPN)

Ik was toen niet in de gelegenheid die winkel in te gaan, dus ik nam mij ter plekke voor dit na thuiskomst nog eens nader te bekijken. Nou weet ik echter niet meer welke winkel het is |:(
Ik weet vrijwel zeker dat het een van de budget schoenen/kledingzaken Bristol, Scapino of Zeeman is. Zo'n winkel met geel-blauw als kleuren. Ik weet niet of de aanbieding in het hele land geldt, of alleen in het filliaal in Den Haag. Alleen Scapino heeft een goede site, maar daar heb ik niks op kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door SvMp op 28-08-2003 10:27 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:37

JB

Cédric roelt!

Zeeman d8 ik, keb het in folder gelezen was met TELE2 die aanbieding

[ Voor 70% gewijzigd door JB op 28-08-2003 10:30 ]

Mijn boefje is liev!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50
Ja, een klasgenoot had het er ook al over... hij zei dat je hem kunt kopen bij de zeeman kopen met 10 euro beltegoed. Dit zullen wel de laatste modellen zijn. Nokia moet tenslotte van die rommel af... :)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:17

Dido

heforshe

Dat was Zeeman, ja.

Wat betekent mijn avatar?

• SvMp
  • Niet online
Duidelijk.
Bedankt voor de snelle reacties :)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Kan ik daar mijn huidige KPN Prepaid kaart dan voor gebruiken?

Verwijderd

nee, ik denk niet dat het toestel simlockvrij is.

• Rambo
Hmm, wat moet er dan wel in? Iemand meer info?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:10
waarschijnlijk krijg je er een Tele2 prepaid kaart bij, zit op het telfort netwerk.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
[TochMaarAntwoordenOpDommeVragenModus]

De sim die je er bij krijgt moet er in.

[/TochMaarAntwoordenOpDommeVragenModus]

• FoxMan
  • Laatst online: 21-08 20:37
De telefoon is gewoon SIM-LOCK-VRIJ, dit omdat TELE2 geen eigen netwerk heeft.
Ik heb zelf de 3410 via hun web-sitee besteld voor mijn vriendin en hierin zit nu een ander sim-kaartje. Je moet voor het nemen van zoiets alleen wel een vaste telefoon aansluiting hebben, maar je hoeft daarvoor niet op tele2 over te stappen.

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Waarschijnlijk zit er een lock op zowel op operater niveau als op kaartniveau. Wat kort gezegd inhoud dat je alleen kan bellen met de kaart die er bij zit. Tele2 in dit geval.

De meeste aanbieders hanteren een termijn van 1 jaar waarna je de unlock codes gratis kunt opvragen.

Veel bel plezier....

• Rambo
Kun je toch gewoon unlocken :?

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:04

elinsen

Fear me......

Ik heb die aanbieding ook gezien en ben eens bij de zeeman gaan kijken. Echter hier hadden ze geen telefoons echter een foldertje. De bon hierin kan je opsturen waarna je je foon een week of 2 later ontvangt. Ik mijn geval is net mijn telefoon gejat op vakantie en heb ik dus een nieuwe nodig. Ik zou deze tijdelijk gaan gebruiken in afwachting van reisverzekering, waarna ie doorging naar mijn schoonouders. Echter 2 weken is me dus gewoon te lang.

By the way, weet iemand nog een leuke aanbieding van een losse Nokia 7210 die simlock vrij is of lock heeft van T-Mobile abbo (geen prepaid) ??

E.P.M. Linsen

Verwijderd

Meeste telefoons die ism een abonnement verkochten worden zijn vrij van een lock.

Telfort is op dit moment zeer goedkoop! :9

• Rambo
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:33:
Meeste telefoons die ism een abonnement verkochten worden zijn vrij van een lock.

Telfort is op dit moment zeer goedkoop! :9
Ok, kan ik nou dan gewoon met mijn HI-prepay die 3310(?) gebruiken wanneer ik dat ding laat unlocken?

Verwijderd

M0rpheus schreef op 03 September 2003 @ 14:50:
[...]

Ok, kan ik nou dan gewoon met mijn HI-prepay die 3310(?) gebruiken wanneer ik dat ding laat unlocken?
Als je toestel vrij is van lock dan kun je er alles mee doen. Het makkelijkst is het gewoon proberen en kijken wat voor melding het toestel geeft. Als het toestel aangeeft sim kaart geweigerd dan zit er een lock op. De unlock codes kun je vervolgens bij je provider opvragen. (meestal na 1 jaar gratis) Succes!

Verwijderd

FoxMan schreef op 03 September 2003 @ 14:12:
De telefoon is gewoon SIM-LOCK-VRIJ, dit omdat TELE2 geen eigen netwerk heeft.
Ik heb zelf de 3410 via hun web-sitee besteld voor mijn vriendin en hierin zit nu een ander sim-kaartje. Je moet voor het nemen van zoiets alleen wel een vaste telefoon aansluiting hebben, maar je hoeft daarvoor niet op tele2 over te stappen.
Klopt ik heb een paar maanden geleden ook een 3310 gekocht met tele2 en de foon was simlockvrij
Pagina: 1