Toon posts:

Installshield probleem.. Error 1305

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

kzit me sinds gisteren de haren uit men hoofd te trekken, kheb een probleem met een installshield installatie (de game Republic: The Revolution) en ik krijg het echt echt echt niet opgelost...

de error!...
alles gaat perfect, tot helemaal op t einde (ik veronderstel dat dit de laatste of althans een van de laatste te kopiëren files is, de progress bar is inmiddels volledig vol als ik em krijg):

http://users.pandora.be/soulwaxke/republicerror.jpg

een rotte cd ofzo is uitgesloten. het verwijst naar een bestand op mn hd (dat vind ik t erg rare eraan) dat er staat, en niet op alleen-lezen staat, maar t is wel in gebruik door _iets_ aangezien ik t niet kan renamen of verwijderen

wat ik al geprobeerd heb;
-installshield engine update (small en big install, van de installshield site)
-mdac update (naar 2.60)
-op windowsupdate nog wat missing patches gehaald
-in veilige modus proberen te installen, maar dat ging ni mits de windows installer service niet aanwezig is daar :)

ik draai:
windows 2000 met service pack 4 en alle andere updates/patches van windowsupdate

alle suggesties en/of oplossingen zijn meer dan welkom, want ik ben echt totaal het noorden kwijt hiermee ;)

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:30

pistole

Frutter

Heb je de support-site van de game leverancier geraadpleegd?

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Alle bestanden van de CD naar vaste schijf kopieeren en dan instaleren

Verwijderd

Topicstarter
jepz, en daar's er niets over te vinden :|
kben ook al tig fora afgegaan (en gesearchd) waaronder dat van installshield zelf

[edit]
@ zemmeltje; nou, het heeft niks met de bestanden op de cd te maken, t is een probleem met de toegang tot een file op men harde schijf... (een file die ie nota bene juist zelf er naar toe gekopieerd heeft)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 10:26 ]

Verwijderd

Ik dacht misschien kopieerd hij hem niet lekker, ik heb zelf ook ooit een soortgelijk probleem gehad dat zo opgelost was, dat was trouwens niet met install-shield

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... kheb t net geprobeerd, en bij het kopiëren van cd2 (waar ie ook die error geeft tijdens die install) zegt ie nu dat hij een gegevensfout heeft (cyclische redundantiecontrole)

screenshot:
http://users.pandora.be/soulwaxke/republicerror2.jpg

:|
nu snap'k er niks meer van

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 10:47:
hmmm... kheb t net geprobeerd, en bij het kopiëren van cd2 (waar ie ook die error geeft tijdens die install) zegt ie nu dat hij een gegevensfout heeft (cyclische redundantiecontrole)

screenshot:
http://users.pandora.be/soulwaxke/republicerror2.jpg

:|
nu snap'k er niks meer van
Tijdje geleden had ik exact dezelfde melding, bleek dat m'n liteon dvd-rom gewoon moeite had met lezen van de cd :S .... heb em toen in m'n brander gedaan en toen werkte het wel....

Het kan natuurlijk ook aan de cd liggen... maybe kun je het op een andere pc proberen?
Pagina: 1