[Toshiba Satellite 1800-514] Beste videodriver?

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Ik gebruik nu de standaard videodrivers wat je kan vinden op de Toshiba site. Maar deze zijn best wel traag. Zelfs quake 2 met OpenGL in 1024x768 wil niet echt heel vloeiend draaien terwijl deze vroeger veel sneller heeft gedraaid met andere drivers. Het enige probleem is dat ik niet meer weet welke drivers ik heb gebruikt? Welke drivers raden jullie mij aan? Ik heb geen idee of de Detonator drivers zouden werken maar ik heb ook eens op een site van die speciale drivers gevonden die je kon gebruiken om OpenGL ondersteuning te krijgen ook al ondersteunde je videokaart dit niet.

Videokaart in de laptop is: Trident Cyberblade XP

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook zo'n soort laptopje (1800-100 met trident cyberblade). Die kaartjes zijn volgens mij gewoon niet zo goed supported.. Ik heb nooit andere drivers kunnen vinden dan die van de toshiba site. Ik gebruik onder winxp de win2k drivers (heb je die al geprobeerd?), omdat anders de tv-out niet goed werkt. In 2D werkt ie verder goed, maar bij spellen moet je gewoon geluk hebben dat het een beetje werkt..

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

Probeer eens driverss te zoeken op www.driverguide.com en post eens wat die doen..

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
vroeger heb ik eens de drivers van www.glsetup.com gebruikt. Die gingen volgens mij heel goed. Maar eerder had ik eens Soldier of Fortune 2 erop gespeeld en draaide het een pak beter. Maar dat Quake 2 zelfs niet super vloeiend draait kan ik moeilijk begrijpen. Ik ga eens kijken op driverguide.