Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Goh.. alsof je gedachten kan lezen! Ik zat me vandaag nét hetzelfde af te vragen!
Sinds ze zijn ingehaald door de TACube heb ik ze niet meer echt gezien.
Het laatste wat ik gehoord heb, is dat er wat interne onenigheid was over wie wat flushte en dat ze bezig waren een (betere?) perproxy op te zetten.
De verwachting was toen dat ze misschien wel in staat zouden gaan zijn om dagelijks tussen de 120 en 140K te gaan flushen!
/me hopes so!
Sinds ze zijn ingehaald door de TACube heb ik ze niet meer echt gezien.
Het laatste wat ik gehoord heb, is dat er wat interne onenigheid was over wie wat flushte en dat ze bezig waren een (betere?) perproxy op te zetten.
De verwachting was toen dat ze misschien wel in staat zouden gaan zijn om dagelijks tussen de 120 en 140K te gaan flushen!
/me hopes so!
*zucht*
Ja ...
All i can say is dat er idd interne problemen waren en dat daardoor alle koeien eigenlijk moesten worden geslacht...
De beheerder heeft nog wel wat koeien weten te redden en daar fokt ie nu mee door.
Helaas hebben ze het vrij druk en zoals al werd gezegd, een fatsoenlijk proxyper op poten zetten was eigen al teveel van het goeie.
Maar de andere beheerder is nog steeds vrij engergiek nieuwe koeien aan het collecten en komt misschien wel terug bij DPC.
Er is nog gedacht aan een doorstart en die is redelijk bezig maar ja, bijna alle koeien zijn dood... dus komdan maar eens in de top 10.
Ja ...
All i can say is dat er idd interne problemen waren en dat daardoor alle koeien eigenlijk moesten worden geslacht...
De beheerder heeft nog wel wat koeien weten te redden en daar fokt ie nu mee door.
Helaas hebben ze het vrij druk en zoals al werd gezegd, een fatsoenlijk proxyper op poten zetten was eigen al teveel van het goeie.
Maar de andere beheerder is nog steeds vrij engergiek nieuwe koeien aan het collecten en komt misschien wel terug bij DPC.
Er is nog gedacht aan een doorstart en die is redelijk bezig maar ja, bijna alle koeien zijn dood... dus komdan maar eens in de top 10.
Andere beheerder flusht dus voor andere team?
* KeX weet niet zeker of hij dat uit de woorden van Red Devil moest opmaken.
* KeX weet niet zeker of hij dat uit de woorden van Red Devil moest opmaken.
Verwijderd
Let's hope not!Op vrijdag 01 december 2000 10:00 schreef KexDaFlex het volgende:
Andere beheerder flusht dus voor andere team?
Nee, hij is "per ongeluk" zelf een team geworden... hij wilde dan ineens joinen bij DPC om dan weer een paar miljoen omhoog te gaan.
Maar dat kan nu dus niet meer omdat ie zelf een team is.
Moet ie nu een slijmmeeltje naar DNET sturen?
Maar dat kan nu dus niet meer omdat ie zelf een team is.
Moet ie nu een slijmmeeltje naar DNET sturen?
Ja das zonde maar ze willen nu wel graag stats enzo.
Ik hou jullie op de hoogte
Ik hou jullie op de hoogte
Pagina: 1