[Win2k] Custom Papierformaat maken ? Hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
Ik wil op een Win2k pc zelf een papierformaat kunnen maken voor mijn label printer.

Op dit moment komt de tekst teveel naar links en dat wil ik handmatig kunnen corrigeren, ik heb alle standaard papierformaten in win2k al getest maar niets komt in de richting

Maar hoe/waar kan ik zoiets maken en instellen ? Bij papieropties @ de printer kan ik wel de standaard papierformaten instellen maar er staat niets bij om ze aan te passen om zelf 1 te maken

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
any1?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> SA (het gaat of om instellingen in je programma's, of om "driverinstelingen")

Om welke labelprinter en welk formaat gaat het?

In principe kan je al heel wat spelen met de uitlijning en in bijvoorbeeld Word kan je in de Envelop "wizard" of de mail merge al veel instellen (waaronder vele standaard labelformaten).

OK, dat gezegd hebbend: afhankelijk van je printertype zit bij je printerdriver misschien een *.ppd bestand. Hierin worden papierformaten genoemd / gedefinieerd; misschien kan je daar een beetje mee spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)