het gaat over een 8kra2+ mobo.
het is sinds enige tijd raar aan het doen. Bij een van de vele reboots hoorde ik een paar beeps. Ik ben dan in het boekje gaan zoeken naar wat de beeps betekenen, maar ik vond helaas niets. Tijdens het doorbladeren van het boekje is mn oog gevallen op het diagnose systeem. Daar stond wel een code- en uitlegtabel bij.
De code die ik nu heb (zit in windows) is FF (boot attempt).
Volgens de appendix is FF boot attempt
volgens de eerste pagina van het boekje is ff:
bios chip inserted incorrectly
incorrect BIOS update version
mainboard problem
add-on card inserted incorrectly
Vermits ik geen bios flash heb gedaan, en em ook niet dr uit heb gehaalt, kan het al niets met de bios te maken hebben. Verder heb ik ook geen kaart bijgestoken.
Dan is de eenigste optie dat mn mobo aan het sterven is, ...
(een manual die zich zelf al tegenspreekt, dat kan gewoon niet veel goeds voorspellen!)
Toch krijg ik tijdens het surfen regelmatig beepjes te horen.
nu weet ik dus nog altijd niet wat die beeps betekenen. lang - kort - lang - kort.
Kan iemand me vertellen wat deze beeps betekenen.
In dit topic staan alleen maar beeps tijdens post.
Ik krijg de beeps tijdens windows, ...
het is sinds enige tijd raar aan het doen. Bij een van de vele reboots hoorde ik een paar beeps. Ik ben dan in het boekje gaan zoeken naar wat de beeps betekenen, maar ik vond helaas niets. Tijdens het doorbladeren van het boekje is mn oog gevallen op het diagnose systeem. Daar stond wel een code- en uitlegtabel bij.
De code die ik nu heb (zit in windows) is FF (boot attempt).
Volgens de appendix is FF boot attempt
volgens de eerste pagina van het boekje is ff:
bios chip inserted incorrectly
incorrect BIOS update version
mainboard problem
add-on card inserted incorrectly
Vermits ik geen bios flash heb gedaan, en em ook niet dr uit heb gehaalt, kan het al niets met de bios te maken hebben. Verder heb ik ook geen kaart bijgestoken.
Dan is de eenigste optie dat mn mobo aan het sterven is, ...
(een manual die zich zelf al tegenspreekt, dat kan gewoon niet veel goeds voorspellen!)
Toch krijg ik tijdens het surfen regelmatig beepjes te horen.
nu weet ik dus nog altijd niet wat die beeps betekenen. lang - kort - lang - kort.
Kan iemand me vertellen wat deze beeps betekenen.
In dit topic staan alleen maar beeps tijdens post.
Ik krijg de beeps tijdens windows, ...
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional