Voor een projectje die ik lokaal ga draaien ben ik bezig met een error-log meganisme.
Hierbij heb je 2 niveau's van foutmeldingen die allemaal moeten worden gelogd;
1- Kritieke fouten
2- Notices
Beide worden in een databaseje opgeslagen. Maar nu wil ik dan wanneer er een fout met code 1 zich voordoet ik hiervan een 'net send'-je krijg, zodat ik dit direct weet zodra ik achter mijn pc ga zitten
Nu is dat niet zo boeiend;
<?php
exec("net send localhost $error");
?>
Maar om het een beetje duidelijk te formateren, wil ook meerdere regels kunnen gebruiken. Ik weet dat dit kan want ik ken programmatjes die dit doen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
weet iemand wat je moet doen om een nieuwe regel te krijgen?
Dingen die ik al heb geprobeerd zijn
- \n
- \r\n
- chr(10)
- chr(13)
- chr(10).chr(13)
Dit zijn de enige vormen van linebreaks die ik heb kunnen vinden en me logisch genoeg leken om te prberen, maar die zijn het dus niet...
Hierbij heb je 2 niveau's van foutmeldingen die allemaal moeten worden gelogd;
1- Kritieke fouten
2- Notices
Beide worden in een databaseje opgeslagen. Maar nu wil ik dan wanneer er een fout met code 1 zich voordoet ik hiervan een 'net send'-je krijg, zodat ik dit direct weet zodra ik achter mijn pc ga zitten
Nu is dat niet zo boeiend;
<?php
exec("net send localhost $error");
?>
Maar om het een beetje duidelijk te formateren, wil ook meerdere regels kunnen gebruiken. Ik weet dat dit kan want ik ken programmatjes die dit doen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
weet iemand wat je moet doen om een nieuwe regel te krijgen?
Dingen die ik al heb geprobeerd zijn
- \n
- \r\n
- chr(10)
- chr(13)
- chr(10).chr(13)
Dit zijn de enige vormen van linebreaks die ik heb kunnen vinden en me logisch genoeg leken om te prberen, maar die zijn het dus niet...