Toon posts:

vraag L3 bruggetjes barton 2500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor dubbele posts maar ik heb me suf gezocht en het niet kunnen vinden!

Ik heb een barton 2500 gekocht en een draadje aan de onderkant geprutst zodat de multipliers tot 12.5 vrij zijn. Nu wil ik graag multipliers van 13 en hoger proberen. Ik heb gelezen dat je de L3 bruggen 3 en 5 door moet snijden (er zijn er ook die ze opblazen met een 9 volts batterij 8) ). Maar nu:

- klopt dit, brug 3 en 5? (sommige posts hebben het alleen over brug 5)
- als ik dat doe heb ik dan nog de lage multipliers of moet ik dan eerst weer de bruggen verbinden. Of kun je alles tegelijk vrij krijgen (5-24x) ?

dank.

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Check deze sites eens even. Ik denk dat je daar wel een antwoord kunt vinden op je vragen.

Deze gaat over de bruggen van de Barton en TB en wat je ze allemaal voor betekenis hebben.

http://fab51.fc2web.com/pc/barton/athlon-e23.html

Via deze site kun je je eigen wensen even invullen. Op de afbeelding van zie je dan precies welke pinnetjes je moet verbinden om de door jouw gewenste resultaten te krijgen.

http://www.ocinside.de/go...op/pinmod/amd_pinmod.html.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om 5 t/m 24 te unlocken. Wel 5 t/m 12.5 en 13 en hoger. Om deze te unlocken hoef je alleen de L3 te modden.

Verwijderd

ik heb een barton 2500+ en ik draai 14x175 zonder aan bruggen te klooien :?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 11:11:
ik heb een barton 2500+ en ik draai 14x175 zonder aan bruggen te klooien :?
offtopic:
Waarom nou weer 14? Doe dan iets van 200*11 of 11,5 ofzo |:(
Of heb je hier heel lang over nagedacht omdat op deze manier je geheugen beter meewerkt ofzo...

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

laurensvliegen schreef op 28 August 2003 @ 11:15:
[...]

offtopic:
Waarom nou weer 14? Doe dan iets van 200*11 of 11,5 ofzo |:(
Of heb je hier heel lang over nagedacht omdat op deze manier je geheugen beter meewerkt ofzo...
en het was nog niet in je opgekomen dat m'n computer met een fsb boven de 175 onstabiel is? daarom 14X175 omdat dat prima loopt |:(

Verwijderd

Topicstarter
tja sommige moederborden kunnen dat, de mijne niet. 14*175 klinkt goed! 200 haal ik ook niet
Pagina: 1