Terratec Mystify Boomslang 2100 drivers werken niet

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb een Boomslang 2100 gekocht voor een vriend van mij, maar nou krijg ik 'm niet aan de praat. Bij het installeren zegt de installatiesoftware heel nadrukkelijk dat de muis aangesloten moet zijn en dat is hij. Maar als hij 'm dan gaat zoeken, kan hij 'm niet vinden. De software wordt wel geinstalleerd, maar als ik daarin de sensitivity ofzo aanpas, werkt het niet.
De muis werkt gewoon wel in windows, maar ik kan 'm dus niet instellen. Ik dacht dat het misschien aan de iTouch software van Logitech lag, maar na uitschakelen en opnieuw installeren van de Boomslang werkt het nog steeds niet.

Ik gebruik Windows XP, driver v3.0.3.0 van de Boomslang

Iemand die een manier weet om 'm fatsoenlijk te installeren?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

http://razer.tigga.org

daar kunnen ze je wel verder helpen :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 08:29
configuratiescherm ---> muis -----> sturprogramma's bijwerken

daar krijg je te zien dat het een microsoft HID of zioets is. dan zoek je welf naar de driver, ga je naar de map waar je de driver in hebt geinstaleerd, en in die map zit een map met "driver" en daar zit een file in die je moet aanvinken ...

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Un-X-PecteD schreef op 31 August 2003 @ 12:40:
configuratiescherm ---> muis -----> sturprogramma's bijwerken

daar krijg je te zien dat het een microsoft HID of zioets is. dan zoek je welf naar de driver, ga je naar de map waar je de driver in hebt geinstaleerd, en in die map zit een map met "driver" en daar zit een file in die je moet aanvinken ...
Jah, dat had ik ook gelezen dat het zo moest bij die oude 2000 drivers, maar bij mij werkt het niet

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem, eerst alle oude drivers eruitgegooit. en opnieuw netjes geinstalleerd, maar op een gegeven moment tijdens de install wizard zegt hij, failed :S Waarna hij een schermpje voltooid geeft? Ik kan dan het tray icon niet opstarten, laat staan instellingen wijzigen.

Win Xp sp1

:'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 15:53 ]