Ik heb even snel gekeken of hij in het lijstje stond (zit een film op tv te kijken en het is reclame) maar zag niks. in een poging jullie wat te helpen, wat jullie dus wel of anders helaas nietzullen waarderen:
de banner boven 'got' doet het niet. de volgende code krijg ik te zien ipv de banner:
Parse error: parse error, unexpected T_IS_IDENTICAL in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/advertenties/adframe.php on line 3
/edit
nu krijgen we:
Warning: main(./libraries/lib-io.inc.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory
ziet er dus uit dat jullie eraan aan het werken zijn.. suc6 ermee
de banner boven 'got' doet het niet. de volgende code krijg ik te zien ipv de banner:
Parse error: parse error, unexpected T_IS_IDENTICAL in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/advertenties/adframe.php on line 3
/edit
nu krijgen we:
Warning: main(./libraries/lib-io.inc.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory
ziet er dus uit dat jullie eraan aan het werken zijn.. suc6 ermee
[ Voor 24% gewijzigd door Aphelion op 27-08-2003 22:20 . Reden: Argh topictitel vergeten. lastig dat die niet te editen is door de user zelf! ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness