Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
Ik heb even snel gekeken of hij in het lijstje stond (zit een film op tv te kijken en het is reclame) maar zag niks. in een poging jullie wat te helpen, wat jullie dus wel of anders helaas nietzullen waarderen:

de banner boven 'got' doet het niet. de volgende code krijg ik te zien ipv de banner:

Parse error: parse error, unexpected T_IS_IDENTICAL in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/advertenties/adframe.php on line 3

/edit

nu krijgen we:

Warning: main(./libraries/lib-io.inc.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory

ziet er dus uit dat jullie eraan aan het werken zijn.. suc6 ermee :)

[ Voor 24% gewijzigd door Aphelion op 27-08-2003 22:20 . Reden: Argh topictitel vergeten. lastig dat die niet te editen is door de user zelf! ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 18:02

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

* SjOuKeS 2 ;)

me 2 dus :)
maar het zal wel een klein dingetje zijn..

[ Voor 64% gewijzigd door SjOuKeS op 27-08-2003 22:20 ]

Verwijderd

Daar liep al een topic over: Advertenties kapot. :).

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
Oh sorry, keek alleen even in bugs . naja suc6 met fixen

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
is bekend, wordt aan gewerkt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.