[Geforce 2Go] Resolutie niet hoger dan 1024 * 768 ??

Pagina: 1
Acties:

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Topicstarter
Hi,

Ik ben nu al de hele middag aan het klooien maar ik kom er niet meer uit.
Ik heb dus een Dell laptop met een Geforce 2Go erin. Die heeft altijd gewerkt met het LCD scherm op 1400 * 1050. Nou heb ik laatst een re-install gedaan omdat mijn hdd kaduuk was gegaan. Alles werkte toen ook naar behoren.
Nu heb ik echter IBM's DFT gerunt op deze schijf die er nu in zit, en alles was nog steeds ok.

Behalve dan dat mijn scherm als ik hem aanzet nu gereduceerd is. Er zit een enorme rouwrant om het beeld heen. Bovendien krijg ik de resolutie van de kaart niet meer boven de 1024 * 768, op 60hertz. Dat is ook meteen het enige wat ik kan kiezen qua refreshrate, terwijl ik vroeger veel meer keuzes had...

Hoe kan dit nou? Ik heb dus het beeldscherm en de bijbehorende drivers opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Toen heb ik de Dell Nvidia drivers geinstalleerd, ook geen resultaat, toen originele geinstalleerd, wederom geen resultaat.
Nu heb ik dus op de site van dell gekeken, maar daar is er uiteraard niets te vinden over dit euvel. Ook mijn beamer heeft nu een fijne grote, goedzichtbare zwarte rand om het beeld heen, en bovendien ziet het beeld er niet uit op deze lage resolutie. Ook in de FAQ kon ik zo snel dus niets vinden.

Iemand ideeen?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Je hebt nieuwe drivers dus al geprobeert en die werken niet, ook de oude niet.
Zit er ook niet een systeem schijft bij je laptop, met wat extra info en software?

anders wordt het denk ik de Dell hotline bellen...

/edit
Probeer eens in eigenschappen voor beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> beeldscherm

het vinkje "modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven" uit te zetten.

[ Voor 31% gewijzigd door Yonni op 27-08-2003 23:17 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

Je moet ook de speciale detonators hebben voor de geforce go. Als het goed is staan deze ook op de nvidia site, en zoals Yonni zei, modi verbergen die het beeldscherm niet kan weergeven uitvinken en even drivers voor je beelscherm zoeken zodat dat wel goed moet komen te staan in de toekomst.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt