Toon posts:

[MP3 CdSpeler] Hoe mp3 cd's te branden voor Grundig Mystixx?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Grundig Mystixx CDP9100 mp3 cd speler ( http://www.kieskeurig.nl/...g%20Mystixx%20CDP9100.htm ) en ik heb nu al een aantal mp3 cd's gebrand die de speler niet kan lezen. Ik heb, toen ik hem net had, 1x een cd gebrand die het wel deed, maar sindsdien is het me niet meer gelukt.

Weet iemand toevallig een goed programma om mp3 cd's mee te branden en welke instellingen er precies gebruikt moeten worden? Zelf gebruik ik Nero, maar welke ISO instellingen etc. ik ook gebruik, de speler wil de cd's niet lezen. :'( Ik heb wel gisteren die eerste cd die het wel deed nog een keer getest, deze kon hij wel gewoon lezen. En aangezien ik het zat ben om deze speler alleen als 'gewone' cd speler te gebruiken, wil ik nu wel eens weten hoe het zit! ;)

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik gebruik zelf ook een MP3 CdSpeler, en ik doe het volgende:

Nero 5.5.35 (zoietz) en ik start dan gewoon de Wizard en dan vervolgens CD creeren en dan Data cd...alles ff slepen en fikken maar..
Aan de ISO standaarden kom ik niet aan, anders gaat ie hier ook flippen

Ik zou duz gewoon een vrij recente versie van Nero gebruiken en dan verder gewoon de Wizard te gebruiken. Werkt hier in iedergeval perfect ;)

I browse with Vivaldi

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply, ik heb net weer een cd gebrand, via de Nero wizard... en weer 'No MP3' :( aaaaaargh!!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Héél vreemd :?

Geeft hij verder wel aan dat de cd is gelukt ?

Hoe brandt je de cd's met MP3's ?. Want namelijk sommige mp3 spelers hebben problemen met directory's (mappen) tijdens het lezen.
Ik zelf hem zo'n Medion (Aldi) MP3 Speler en die leest de cd-r's op een gegeven moment ook niet als er teveel directory's op staan met lange bestandsnamen.
Misschien is dit je probleem ? :/

De cd-r(w) is verder wel goed in Windows te lezen ? of dat ook niet...
Als je onder WinXP draait zou je eens moeten proberen om met de ingebakken brand service van XP te werken. (Hoe dat moet weet ik zo niet, helaas)

Suc6

I browse with Vivaldi

Verwijderd

Topicstarter
Onder Windows werken mijn vers gebakken cd's altijd prima :)

Ik heb op die laatste cd een aantal mappen genaamd '01-10', '11-20' etc gezet met in elke map 10 mp3's. Zou toch moeten werken lijkt me... Ook gewoon alle mp3's in de root zetten werkt niet. Dit is echt irritant, ik heb nu al zoveel cd's verspild... :(