TV doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 16:06
Ik heb hier een Audiosonic tv staan. Deze tv deed het altijd goed tot laatst. Als je een zender bekeek zag je flink wat diagonale strepen en het beeld zag je van linksboven naar beneden rechts gaan.
Ik dacht dat het aan de kabel lag en had er verder niet meer naar gekeken. Zoveel tv kijk ik niet. Nu kwam vandaag een huisgenoot van mij met een xbox aan. Die sloot ik aan op de scart aansluiting. Alleen de tv geeft hetzelfde probleem met de xbox erop.
Het probleem ligt dus niet bij de kabel.
Ik heb ook al aan magneten enzo gedacht maar er is niets veranderd qua opstelling van boxen sinds hij het nog goed doet.
Toch is niet kewl, want wij willen normaal op de xbox gaan gamen. Wie weet waar het probleem kan liggen?

Verwijderd

Lichte strepen die als een soort van spiraal door het beeld gaat?
Streep begint links boven en loopt dan iets naar beneden rechts en dat dan 10x over het beeld?

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Heeft in ieder geval niks met magneten te maken.
Als je een plaatje zou kunnen posten kan ik er misschien iets zinnigers over zeggen, maar het lijkt erop of je even zou moeten draaien aan de focusspanning. (binnen in de tv)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kan ook zijn dat een eventuele videorecorder aan het storen is. Oude vid recorders (ouder dan 4 jaar) kunnen op den duur met andere apperaten in de weer gaan. Gewoon even de recorder eronder vandaan halen en kijken of het opgelost is. Als dat niet help.t toch maar even een monteur halen :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=55235