Toon posts:

systeempje voor 1600 eurootjes

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweeeekers,

Doe mij es een paar suggesties voor een systeempje van ongeveer, om en nabij plus minus 1600 eurootjes. Natuurlijk wel zo znel mogelijk he.. ;)

help meh :))

dank

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ehm ik kom hier nooit maar volgens mij gaat dat hier niet zo ;)

Ik denk toch echt dat je zelf wat vooronderzoek moet gaan doen. Bij sommige online shops kan je ook complete systemen kopen dus vraag wat offertes aan ofzo.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juni 2003

De prijs van dit systeem zal nu wel gezakt zijn toto €1600 :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Misschien moet je zelf is op zoek gaan naar wat het beste voor jou is, want dat gaan we natuurlijk niet helemaal voor jou uitzoeken ;). Kijk op pricewatch voor onderdelen.

• Roberto
  • Laatst online: 31-07 12:28
MM- schreef op 27 August 2003 @ 20:28:
Ehm ik kom hier nooit maar volgens mij gaat dat hier niet zo ;)

Ik denk toch echt dat je zelf wat vooronderzoek moet gaan doen. Bij sommige online shops kan je ook complete systemen kopen dus vraag wat offertes aan ofzo.
Yup

Faq
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

Verwijderd

Topicstarter
sorry, wist ik niet mensen toch bedankt, ben nieuw hier vandaar!
bedankt!!!

• Roberto
  • Laatst online: 31-07 12:28
Daarom faq lezen he ? :D

Maar voor 1600 heb je wel iets van ongv 2.6 ghz p4 en 512mb met 200gig en radeon 9700.

Gewoon een voorbeeld.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Afgezien van het feit dat deze vraag hier helemaal niet hoort toch nog een opmerking hierover. De prijs wordt real-time uit de pricewatch gehaald, wat dus betekend dat het op het momemt dat systeem nog altijd 1883 euro kost.

Maar met een paar aanpassingen is daar natuurlijk zo wat van af te halen. Hangt er ook maar net vanaf wat je er mee wilt waar je dan goed op kan bezuinigen.

Edit: Van dat systeem kan zeer goed er nog af: Goedkopere videokaart, goedkopere boxen, goedkopere processor (is allemaal wel heel high-end, niet zo heel erg nodig lijkt me voor de gemiddelde gebruiker) en dan kom je wel weer tot de 1600 euro (en eronder)

[ Voor 18% gewijzigd door vehpol op 27-08-2003 20:35 ]

Ceci n'est pas une signature!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Wat wil je?

Stil systeem? Gamesysteem? Veel ruimte? Klein scherm (TFT)? Multi-monitor? DVD-brander?

Je zult voor je zelf eerst op een rijtje moeten zetten wat je ermee wilt gaan doen, en dan welke componenten je daar voor nodig hebt.

You can't have everything. Where would you put it?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
^^^

Bovenstaande replies geven wel enige links om je op weg te helpen, ik zou zeggen lees ze goed door, dan kunnen we je beter van dienst zijn :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.