[Nieuws] Norton Antivirus 2004 als Nieuwsbericht?

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
In nieuwsbericthje 28492 op de Frontpage melden jullie op een meuktracker-achtige manier dat er een nieuwe versie van Symantec Norton Antivirus uit is. Het lijkt mij persoonlijk niet echt een bericht wat nieuwswaarde heeft, vooral gezien het matige changelog, gebrek aan echte innovaties.

Al met al lijkt het meer reclame, maar dat is ook weer niet vermeld (wat wel netjes zou zijn).

Waarom is het een nieuwsbericht en geen meukje?

|_____vakje______|

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Norton Antivirus 2003 was praktisch identiek aan NAV 2002, en ik denk niet dat er nog veel aan het pakket uit te breiden valt :z 2004 zal wel weer hetzelfde zijn, en om DAAR nou een nieuwpost van te maken... Dan zijn er wel spannendere dingen te melden lijkt me.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

CyberSnooP schreef op 27 augustus 2003 @ 19:25:
In nieuwsbericthje 28492 op de Frontpage melden jullie op een meuktracker-achtige manier dat er een nieuwe versie van Symantec Norton Antivirus uit is. Het lijkt mij persoonlijk niet echt een bericht wat nieuwswaarde heeft, vooral gezien het matige changelog, gebrek aan echte innovaties.

Al met al lijkt het meer reclame, maar dat is ook weer niet vermeld (wat wel netjes zou zijn).

Waarom is het een nieuwsbericht en geen meukje?
Het is geen reclame, Robin Vreuls is een meukposter die zich waarschijnlijk lekker voelt bij het typen van een bericht op deze manier.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben het er mee eens dat dit beter in de meuktracker kan. Daarvoor is de meuktracker er en zo bijzonder is het niet dat er een nieuwe versie voor dat progsel is met wat simpele aanpassingen.

[ Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 27-08-2003 20:13 ]

🌞🍃

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het hoort niet in de meuktracker want het is (nog) niet te downloaden. Het gebeurt wel vaker dat releases van nieuwe software in het nieuws komen, dit gebeurt wanneer wij het belangrijk genoeg achten.

Professioneel Hyves-weigeraar

• pven
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 27 August 2003 @ 21:07:
Het hoort niet in de meuktracker want het is (nog) niet te downloaden. Het gebeurt wel vaker dat releases van nieuwe software in het nieuws komen, dit gebeurt wanneer wij het belangrijk genoeg achten.
Kijk eens naar meuk: Adobe Audition 1.0? (en zie mijn commentaar in [rml][ meuk] Adobe Audition 1.0[/rml]); deze is ook nog (steeds) niet te downloaden, maar toch staat het in de meuktracker.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Oh, enfin.. ik wil jullie niet direct aanvallen maar: Wanneer is iets belangrijk genoeg ongeveer?

|_____vakje______|

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

pven schreef op 27 August 2003 @ 21:16:
[...]

Kijk eens naar meuk: Adobe Audition 1.0? (en zie mijn commentaar in [rml][ meuk] Adobe Audition 1.0[/rml]); deze is ook nog (steeds) niet te downloaden, maar toch staat het in de meuktracker.
Die post had niet in de meuktracker geplaatst mogen worden, en intern is daarover dan ook gediscussieerd.
Oh, enfin.. ik wil jullie niet direct aanvallen maar: Wanneer is iets belangrijk genoeg ongeveer?
Als genoeg mensen het gebruiken, je kunt hier zien dat meer dan helft van de tweakers Norton als virusscanner gebruikt :). Een nieuwe AVP oid zal dus niet in het nieuws komen, maar bijvoorbeeld Photoshop of Nero weer wel (alleen grote updates natuurlijk, geen patches (tenzij het bijvoorbeeld een service pack voor Windows is, dat is een uitzondering)) (zoals je merkt is het best ingewikkeld ;)).

[ Voor 94% gewijzigd door Wouter Tinus op 27-08-2003 21:23 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• pven
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 27 August 2003 @ 21:18:
Die post had niet in de meuktracker geplaatst mogen worden, en intern is daarover dan ook gediscussieerd.
Die feedback had ik nog niet gevonden. Thx 4 the info! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Ik ben blij dat ik alleen maar submit en niet hoef af te wegen of iets geplaatst wordt :)
Overigens had ik de zelfde afweging gemaakt als Wouter Tinus, er zijn gewoon veel mensen die NAV gebruiken. De nieuwe versie bevat trouwens product-activatie, dus het zal nu wel wat minder worden ;-)
Pagina: 1