[XP] smtp werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• Almaddin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 11:07
Sinds een tijdje is het onmogelijk geworden om via outlook of welke emailclient dan ook een email te versturen.
De boodschap die ik krijg is:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.********.nl', Server: 'localhost', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
Ik heb gegoogled en alles wat ik daar krijg is dat het of een probleem is met outlook dat corrupt is, wat niet zo is, ten slotte hetzelfde probleem doet zich voor bij andere emailclients.

en nee mijn localhost is niet de smtpserver:p.
De mogelijkheid dat het een modemprobleem is lijkt me nog sterker want die functioneert perfect. Bovendien in Linux(red hat) krijg ik het wel voorelkaar.
Iemand anders die weet wat het anders zou kunnen zijn en zo ja wat is de oplossing.
De smtpserver van mijn provider werkt overigens nog wel, volgens mijn provider.

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

norton anti virus geinstalleerd? zoja ff de e-mail protectie uitzetten

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
localhost=je lokale machine.... dat gaat niet werken als daar geen smtp op draait

heb je norman AV gehad ofzo :? die veranderd dat ding ook naar localhost (zodat ie de virussen kan scannen)

A wise man's life is based around fuck you

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

momania

iPhone 30! Bam!

is meer mail client/virusscanner gebonden dus >> Software Algemeen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Almaddin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 11:07
het was niet norton gek genoeg. heb het wel gehad.
Was vuurmuur(Zone Alarm) daar had ik ook emailprotectie aanstaan. sinds die uit(emailprotectie dus) is werkt alles weer

[ Voor 7% gewijzigd door Almaddin op 27-08-2003 20:19 ]

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310