Toon posts:

Waar koop ik een wireless keyboard met muisfunctie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de vraag lijkt me duidelijk:

waar koop ik....

maar nu komtie, want ik ben niet onhandig in het vinden van computeronderdelen en ook niet in het vinden van online-winkels, ik heb een wens en die is: liggend op de bank me pc besturen.

En dat kan het beste met een (draadloos)keyboard die ook nog kan muizen, denk aan een touchpad of een trackball (of een clitoris net zoals oudelaptoppies hadden). nu ben ik wat gaan zoeken en ik heb er verschillende gevonden en de beste leek mij deze (maar andere zijn ook goed). maar ik kan geen winkel vinden die hem aanbieden

Het belangrijkste is de prijs, want als ik via america moet bestellen wordt het keyboardje ineens veel te duur. daar komt nog bij dat ik geen CreditCard heb. en ik kan geen nederlandse(of belgische) winkels vinden die iets dergelijks verkopen.

dus ik dacht, misschien hebben de gadget peepz ergens iets gezien wat hier op lijkt????

Verwijderd

Hier in Purmerend zag ik bij www.rselectronics.nl een draadloos infrarood keyboard voor iets van 60 euro.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik ben geen gadget peep oid, maar heb hier wel een draadloos Logitech toetsenbord met allemaal van die programmeerbare extra toetsen erop. En ik kan vanaf m'n bed de computer bedienen ja :D

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00
Ik heb ongeveer 1.5 jaar geleden bij de Kijkshop een RF keyboard met ingebouwde muis gekocht.

Ik weet de prijs helaas niet meer ...

-

Verwijderd

Topicstarter
dat topic heb ik gelezen (toch bedankt jazz), maar mijn probleem zit hem in het feit dat ik geen CC heb. (en zoiezo was ik neit van plan 275$ er aan uit te geven)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
Ik ben bang dat je ook hier er niet echt die dingen voor dat soort prijzen kan vinden... Maar vraag het anders aan Lopez, die beweert namelijk hier: LopeZ in "draadloos keyboard met geintegreerde tra", dat het wel kan.. Dan wel ff hier posten he want ik denk dat er dan wel meer in geïnteresseerd zijn :)

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Wil je per se er ook mee kunnen typen of is het enkel het aansturen en openen van programma's ? Anders zou je ook voldoende kunnen hebben aan een afstandsbediening met geintegreerde muiscontrole. Wil zelf de Hercules remote wonder nog steeds hebben omdat ik zelf niet van afstand hoef te typen.

*

Verwijderd

Topicstarter
hmm, toch gezien het aantal topic's (en het fenomeen barebone) lijkt me de markt groeiende.

Jazz: Lopez zegt maar wat, wan't als hij wist waar, dan had hij dat wel ff kunnen typen.
Snol: typen is wel wenselijk omdat ik veel met command's werk (linux) plus probeer maar eens te surfen zonder toetsen (google b.v.)

ik denk dat ik de volgende computerbeurs maar af moet struinen.
over de prijs: 100euro vind ik acceptabel (150 is duur) maar 200+ is het niet waard.
en over Wireless: InfraRood zuigt (vind ik persoonlijk)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 19:00 ]

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

wat dacht je van deze ?
http://www.tweakers.net/pricewatch/18167
Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/28732-big.jpg

of bedoel je iets anders?

Van klussen krijg je grijze haren

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1919.jpg
(clickable)

Links op het keyboard een scrollwieltje. Bovenaan kun je de knoppen configureren.

[ Voor 80% gewijzigd door Denker op 27-08-2003 19:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
fenrir, ik denk dat ik die bedoel, alleen dacht ik dat die geen muis functie had. ik zie iig niets zitten in de vorm van een bal of touchpad.
maar dit staat er op de site van PerfectSystems:
Ontworpen om comfortabel op uw schoot of uw bureau te liggen, beidt dit toetsenbord u 15 multimedia toetsen, voor versnelde toegang tot bijvoorbeeld uw mailbox, maar u kunt ook in een handomdraai de computer uitzetten. Dit toetsenbord heeft ook nog een ingebouwde muis, om het geheel compleet te maken. Hij kan op maximaal vijf meter van de ontvanger gebruikt worden.
edit: op dezelfde site staat ook een RF (47,99e) variant van het toetsenbord ipv IR(41,51e)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 19:26 ]

Verwijderd

Zoiets zag ik dus in Purmerend :)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
Dat is natuurlijk een hele mooie, ook vooral voor die prijs, maar hij is jammer genoeg maar tot 5 meter te gebruiken.. Is IR, RF zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar dat maakt het ook gelijk weer een stuk duurder..

//edit:

BTC 5090 Wireless Multimedia (PS/2)

Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/37748-small.jpg
Dit draadloze toetsenbord is voorzien van handige multimediatoetsen, zoals web/home en play/pause.

• Kan tot vijf meter van de ontvanger worden gebruikt.
• Gebruikt 900 MHz radiofrequentie tranmissie.
• Ingebouwde muisknop.

fabrikant
Is een beetje raar dat de versie met RF die ze bij PF hebben, ook maar tot 5m kan.. :?

[ Voor 36% gewijzigd door jazz op 27-08-2003 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
deze laatste heb ik net besteld, ik zal jullie nog wel laten weten wat mijn bevindingen zijn.

persoonlijk vind ik de 5m geen probleem (dan kan ik mijn beeldscherm toch niet meer lezen) en mijn (studenten)kamer is toch niet zo groot.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, since vandaag is die 5090 van de site van PS afgehaald, ik hoop dat ik hem nog wel krijg (er stond ook een rode stip bij toen ik bestelde).

[edit]
en inderdaad, ik had ook een meeltje binnen dat ze hem niet meer konden leveren. op naar de volgende leverancier :(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:00 ]

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Hier kan je 'm ook vinden. :)
Ik zoek ook zoiets, ik hoor graag wat je bevindingen zijn. :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mis ik nou het hele "muis" gedeelte aan dit toetsenbord of ligt dat aan mij?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 20:32
Ik heb hier zo'n BTC dingetje (RF) liggen. Opzich een prima ding, maar echt snel met de muis werken is er helaas niet bij. Ding is overigens wel perfect om mee op de bank te liggen; vrij stevig, makkelijk te pakket dmv handvatten, en geen losse elementen :)

Zou sowieso wel voor RF kiezen, die paar euro geven je echt veel meer vrijheid. Want als je op de bank ligt wil je natuurlijk niet elke keer op een receivertje gaan zitten richten...

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 21:42

w0w

Wat je natuurlijk ook kunt doen (Als je windows (xp?) hebt), je kunt je numpad gebruiken als muis!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nogsteeds niet binnen. :(
waardeloos.

De laatste winkel meelde me dat ze er 1 hadden liggen en dat die voor mij was, dindag (3dagen terug) zou deze verstuurd worden. ik ben bang dat ik maar naar mad_demon zijn linkje moet surfen.

en Grrrrrrene er zit een (muis)joystickje op.

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk ik heb hem binnen, het duurde even maar improve computers heeft hem geleverd, binnen twee weken. Ik had onder rembours besteld maar ik heb niet betaald, ik snap het ook niet.
Toevallig stond mijn voordeur open, ik was binnen aan het kletsen met gasten. de deurbel gaat ik kijk en ik zie iemand een pakket binnen zetten, ik maak mijn verhaal af, ga geld halen en weg is de postbode. ik gok dat de rekening nog komt, zo niet :D.....

over het keyboard;
je plugt hem in beide ps2 poorten en alles lijkt te werken, pc boot helemaal en zonder problemen, maar geen reactie van het keyboard. ik probeer een andere frequentie (16 keuzes) en alles werkt na een reboot.
tijdens het typen op 2 meter van de reciever is het als of ik soms een letter vergeet te typen maar niet vaak, en op afstand lijkt dit beter te worden. vaag maarja. de muis werkt beter dan verwacht. het is niet te vergelijken met een echte muis, maar het werkt beter dan bijvoorbeeld een nintendo-kruis. achter in mijn tuin werkt het keyboard ook nog, alleen kan ik dan mijn monitor niet meer lezen ik heb de afstand niet gemeten maar de pc staan voor in de woonkamer en de woonkamer is al meer dan 5 meter. 15 meter haal ik zelfs wel (zonder muren wel te verstaan want de klapdeuren waren open (je kan van daar de pc zien).

het vreemdste van het keyboard is dat de muistoetsen links zitten en de muisknop/joystick rechts. en ik heb nog nooit met twee handen een muis bediend, dus dat is af en toe wel ff een raar gevoel, maarja dat gaat zeker wennen.
maar goed, ik denk dat dit een redelijke slotpost is..... Doei

Verwijderd

nintendo kruis = d-pad ;)

Hoeveel was je nou precies kwijt hiervoor? Want mijn "schoonvader" zoekt ook nog zo een ding. Hij heeft een Samsung 19" 191T silver met daarbij een computer met de nieuwste Tv kaart van pinnacle studios en een Radeon 9500 in zijn woonkamer gezet op d eplek van de pc :| :P

Verwijderd

maar dat toetsen bord waar het hier over gaat is niet meer te vinden op die site, iemand een andere leverancier?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 23:51 ]

Pagina: 1