Toon posts:

[5.1 speakers + extigy probleem]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT

ik heb de search gebruikt en kon wel wat vinden over het probleem die ik nu ook heb. alleen helaas stonden er geen oplossingen bij voor mij. daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen:).

hier de specificaties:
speakers: logitech z-640 (5.1 surround sound)
geluidskaart: soundblaster extigy
besturings systeem: windows xp

ik heb alles naar mijn weten goed aangesloten. bij de z-640 zijn er 3 plugjes die je in je geluids kaart moet stoppen. oranje (subwoofer/center), zwart(rear) en groe(front). deze heb ik dus in de soundblaste extigy gedaan. ook heb ik de speakers instellingen op 5.1 surround gezet in windows. verder heb ik de nieuwste driver voor de extigy geinstalleerd. maar nog doen de 2 rear boxen het niet wanneer ik bijvoorbeeld een dvd bekijk die dobly surround ondersteund. mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

alvast bedankt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

er zijn maar een paar oplossingen en die zijn echt allemaa te vinden.
- controleer je speakerinstellingen (zowel in windows bij control panel sound als die van creative)
- check je bedrading en waaraan het ligt door je front en rears eens om te draaien (misschien speakers wel kapot?)
- check de instelling van het programma dat je gebruikt
- herinstalleer de drivers
- check of je wat kan klooien met het creative playertje/settings tooltje
- gebruik het creative panel om je speakers te testen

Allemaal zaken die je kunt proberen (en die in de search te vinden zijn), lukt het dan niet, dan gaat een topic je ook niet verder helpen... Het is echt een heel vervelend probleem maar het gaat niet opgelost worden door het almaar herhalen van dezelfde tips. Je zou creative een mail kunnen sturen eventueel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.