Cracken van een CD

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 03:35
Ik weet dat je hier geen illegale dingen mag plaatsen en niet mag vragen om hackers enzo dus dat doe ik ook niet :P

Maar ik heb van school een CD-ROM gehad met alleen maar powerpoint presentaties erop. Maar nu schijnen ze een soort beveiliging gemaakt te hebben zodat je bestanden niet kan kopieren. Ik heb een weddenschap afgesloten of ik deze wel kan kopieren.. maar het wil nog niet echt lukken...

Wat ik van de beveiling weet:
Elke powerpoint presentatie is 1,99GB groot, maar de CD grootte zelf is 430MB. Als je gewoon een bestand probeerd te kopieren duurt het heel lang en als ie klaar is dan is ie corrupt :S Weet iemand hoe ik zoiets kan omzeilen? :D

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Openen in Powerpoint en dan "Opslaan als..."

:?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Megamind schreef op 27 August 2003 @ 17:49:
Ik weet dat je hier geen illegale dingen mag plaatsen en niet mag vragen om hackers enzo dus dat doe ik ook niet :P
En toch doe je dat ;). Wij kunnen jouw intentie niet vanaf hier zien, en die beveiliging zit er niet voor niets op. Bovendien kunnen er genoeg mensen meelezen die wellicht wel verkeerde bedoelingen hebben. Als je niet zeker weet of het mag of niet, dan kun je het beste eerst een mailtje sturen. Zie ook de Policy hierover :).

Dit topic is gesloten.