Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Beste mede tweakert,

Ik ben eigenaar van de Sony Ericsson T100 dat prima voldoet aan mijn eisen. Ik heb echter een probleempje, ik kan er geen data kabel voor vinden. Weet iemand of er een datakabel bestaat of dat de een compatible datakabel is voor deze tel?

Wat heb ik al gedaan/gezocht?
  • www.sony-ericsson.com zwijgt in alle toonaarden over een datakabel voor deze telefoon.
  • Zoek acties met google vertellen mij dat er programmaatjes zijn die deze T100 kan unlocken hetgeen mij doet vermoeden dat er wel een datakabel bestaat. Maar deze webwinkels zijn enkel in de states/uk en ook de bedragen die neergelegt moeten worden overstijgen de nieuw prijs, een beetje overdreven dus.
  • alle plaatselijke tel zaken afgeweest die steeds geen garantie willen geven of de kabels die ze hebben voor de T serie gaan werken. De kabel past wel!
Dus als er iemand is die uit ervaring weet dat het kan of die weet hoe ik er zelf in in elkaar knoop verzoek ik diegene ff op de reply knop te drukken en mij blij te maken. :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijns inziens werkt de datakabel van de T28 perfect.

• Grijns
Duncan schreef op 27 August 2003 @ 17:49:
Mijns inziens werkt de datakabel van de T28 perfect.
welke datakabel ? De DRS-11, DRS-10, DCU-11 of DCU-10 ?

• Grijns
*kuch* bumb *kuch* ( na 24 uur was dit geloof ik toegestaan .. :) )

Verwijderd

heb nu dezelfde telefoon en wil ook zon kabel kope dus bump...

Verwijderd

Datakabel SonyEricsson P800/T100/T200/T300/T310/T600/T610/T68i 9 Euro :)
Heb ik van http://www.salesplaza.nl/
Ik heb er ook al 2x een datakabel bestelt na ongeveer 3/4 dagen in huis :)

Verwijderd

cool thx ga ik gelijk bestelle :D
weet jij ook waar ik software ervoor kan halen?

edit:ligt het aan mij of is die site errruuuug langzaam en ook nog buggy java ofzo die hele site ziet er helemaal niet uit lol :+

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 17:25 ]

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Kan zijn, maar ze hebben wel veel, voor goede prijzen, leveren goed en relatief snel + Je moet pas betalen als je de spullen ontvangen hebt. Ze sturen een Acceptgiro mee!!!!
Dus geen 12,50 euro voor Rembours!!!!

>Systeemspecs<

Verwijderd

hmm das zeker wel relaxed :D
die site laad nu ook wel snelller ligt denk aan me planet ofzo :?

weet iemand ook waar ik een unlock kitje kan kopen(dus dat ie via de datakabel de unlockcode berekent)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:14 ]

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
tijd voor een hevig schopje

ik zoek dus nu ook een datakabel....die op salesplaza schijnt te werken

maar daar heb je weinig aan zonder software :? er is echt nergens software te vinden....ik wil gewoon zoiets als nokia logochanger zoals ik eerst had

nu las ik op het forum van salesplaza dat er niet eens een datakabel bestaat, dat het fout op de site van salesplaza staat?

mijn vraag dus of topicstarter ondertussen de kabel heeft?? en software????

hulp!

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1