onbekende sSpec :S

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 16:51
Ik weet niet precies of dit in het goeie gedeelte is maar goed... Ik wil graag overlclocken (gaat et nie over) en heb hier dus op de site gelezen dat je door de sSpec code op de cpu kunt zien voor welke snelheid hij eigenlijk gemaakt is. Zodoende heb ik dus ff gekeke wat er op mijn cpu staat:

FW82801EB
L3220083
SL732
Intel m c '02

op de lijst van sSpec codes voor de pentium 4 van intel ( http://processorfinder.in...SysBusSpd=ALL&PkgType=ALL ) beginnen alle sSpec codes met SL maar geen SL732. Ik kan ook nergens anders daar wat over vinden ook niet op deze forum. Kan iemand mij hiermee helpen?

alvast bedankt 8)7

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

KneoK

Not in a million lightyears

Zo'n code zal toch nooit een garantie zijn voor je overclock.
Als je nou gewoon lekker rustig (faq bij de hand) zelf gaat prutsen, dan moet je er ook wel komen. En dan heb je niet de teleurstelling als het CPU'tje niet zover wil als de code eigenlijk aangeeft...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

SL732:
We're sorry. An error has been encountered trying to process your request.

The sSpec Number was not found in our database. Please check to see that the number was entered correctly. Press continue to try again.
:/

Te nieuwe proccesor?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Gewoon op de nieuwste P4 specupdate wachten. Iig staat 'ie ook niet in die van Augustus 2003. Verder is het complete lariekoek dat een bepaalde stepping voor een bepaalde snelheid zou zijn gemaakt; het spul komt allemaal van dezelfde lopende band. Alsof Intel voor de verschillende speedgrades verschillende productiestraten opzet (not!).

Maar zolang de S-Spec niet te vinden is in de specification update heeft dit geen zin.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.