Ik heb van de week de All in Wonder 9800se gekocht bij Mycom. De oem-versie. Ik heb daar geen driver cd bij gekregen, want ik zei ik download wel ff de nieuwste drivers. Dat had ik dus niet moeten zeggen, want als ik de drivers van Ati download, dan zegt ie bij het installeren dat ie z'n videokaart niet heeft gevonden. Dus ik heb de omega drivers gedownload en die werken wel. Dus de kaart zelf presteert prima. Maar als ik het multimediacenter en de caputere drivers installeer kan ik nog geen tv kijken. Ik weet namelijk niet waar ik z'n kan laten zoeken.
Wat heb ik al geprobeerd:
1. Ik heb de search hier gebropeerd maar dat leverde niets op.
2. Allemaal soorten drivers gedownload maar hielp niets
3. De hele help doorzocht van het programma.
4. Op google gezocht naar dit probleem
Wat ik wijzer ben geworden:
Waarschijnlijk ondersteunen die omega drivers de tv-tuner niet, maar deze staat wel goed geinstalleerd. Het kan misschien iets zijn van directx 9.b, maar ik weet niet hoe ik deze kan verwijderen.
Dus het lukt mij niet.
Ik heb wel een softhack toegepast zodat er 4 pipelines extra geactiveerd worden, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Ik kom er niet meer uit. Wie kan mij helpen?
Wat heb ik al geprobeerd:
1. Ik heb de search hier gebropeerd maar dat leverde niets op.
2. Allemaal soorten drivers gedownload maar hielp niets
3. De hele help doorzocht van het programma.
4. Op google gezocht naar dit probleem
Wat ik wijzer ben geworden:
Waarschijnlijk ondersteunen die omega drivers de tv-tuner niet, maar deze staat wel goed geinstalleerd. Het kan misschien iets zijn van directx 9.b, maar ik weet niet hoe ik deze kan verwijderen.
Dus het lukt mij niet.
Ik heb wel een softhack toegepast zodat er 4 pipelines extra geactiveerd worden, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Ik kom er niet meer uit. Wie kan mij helpen?